Procreat pocket 2

אתמול תוכנת הציור המוכרת procreat  קיבלה עדכון למכשירי האייפון וזה היה זמן מצויין לחשב מסלול מחדש ולתת את דעתי על אותן אפליקציות אשר נמכרות בנפרד לאייפון ואשר קיימות גם לאייפד ומיועדות ליצירה.


Procreat היא אחת תוכנות הציור המוכרות ביותר ויש לי אותה אם אני לא טועה עוד מהגרסה הראשונה, לפני שנתיים או שלוש יצאה גם הגרסה לאייפון ורכשתי אותה.
לומר שציירתי הרבה על האייפד? לא ממש, יצרתי באייפד בכמה תוכנות ואחת לשבוע הייתי משתמש בprocreat, חשבתי לעצמי שהיא תשמש אותי גם על האייפון ואני אמשיך להיות יצירתי גם שאני ללא האייפד.
אני זוכר שהפעם הראשונה שפגשתי מישהו שצייר על מכשיר סלולרי היה עם הנוט הראשון שכחלק ממהלך שיווקי הם הראו שאפשר לצייר על המסך ולהדפיס על חולצה, האמת שלא התחברתי לנושא ולא הבנתי למה שאני ארצה לצייר על מסך כזה קטן, הרי יש לי אייפד עם מסך נהדר.

וחזרה לנושא - האפליקציה קיבלה עדכון לגרסה 2 עם תמיכה לאייפון עשר ותוספת מברשות ועוד כמה דברים קטנים



ואז חשבתי לעצמי, האם באמת אפשר לצייר על מסך כזה קטן? כן גם מסך 5.5 אינצ זה קטן, זה לא נוח לצייר על מסך הטלפון, בכדי לצייר בצורה נוחה צריך עפרון ( רגיל או אלקטרוני ) ומסך של לפחות 8 אינצ, פחות מזה זה פשוט לא נוח, אין לי ספק שיש אנשים מוכשרים שיכולים לצייר בכל גודל וליצור דברים מדהימים אולם בבדי לרדת לפרטים קטנים ולראות את התמונה הכוללת צריך מסך גדול יותר, מבחינתי רכישה של אפליקציה לציור לאייפון היא לא רק מיותרת אלא הטעייה של ציבור משתמשים..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי