אינטרנט על גבי סיב אופטי - סופר פייבר

אין ספק שתקופה ארוכה האינטרנט שלנו זחל במדינה מול מקומות אחרים בעולם אולם אפשר לומר בבטחה שבשנים האחרונות אנחנו די מדביקים את הקצב
כיום בבית אני גולש באינטרנט (אלחוטי) במהירות של בין 50-130 מגה כאשר החבילה שלי היא 200 מגה (קווי), לאחרונה אני שומע יותר ויותר על אינטרנט על גבי סיב אופטי והיכולת להגיע למהירות של 1 גיגה!
שבוע שעבר אני שומע אנשים מתעסקים בארונות תקשורת אצלי בקומה וכמו כל אדם טוב יצאתי לברר מי הם ומה הם עושים, התברר לי שהם מתקינים מסלקום אשר מחברים את הביניין שלי לתשתית האינטרנט המהיר של סלקום - יש לי סיבים בביניין.
ולכן כמו כל אדם סקרן הלכתי וביררתי קצת פרטים על הנושא:
מה החבילות של סלקום?


סלקום מציעה ארבע חבילות
פייבר 500 - 500 מגה הורדה ועד 50 מגה העלאה במחיר 99 שח לחודש לשנה הראשונה ולאחר מכן 149 שח
פייבר 1000 - 1000 מגה הורדה ועד 100 מגה העלאה במחיר 115 שח לחודש לשנה הראשונה ולאחר מכן 159 שח
טריפל - הכולל טלויזיה, קו טלפון ופייבר 1000 במחיר של 199 שח לשנה הראשונה ולאחר מכן 249 שח
קואטרו - הכולל טלויזיה, פייבר 100, קו טלפון ושני קווי סלולר במחיר 265 שח לשנה ראשונה ולאחר מכן 345 שח

התקנה תעלה עוד 99 שח.

כאשר התקשרתי לברר פרטים נאמר לי שלמרות שעבדו אצלי בביניין והתקינו תשתית החיבור בפועל יכול לקחת עוד כ 3 חודשים.. קצת מבאס אולם יש למה לחכות.

הציעו לי בנוסף התקנה בחינם ומוצר נוסף לבחירה מתנה - קו טלפון או סופר ויפי - להגדלת טווח הקליטה של האינטרנט.

למרות הרצון שלי לכתוב יותר על הנושא אני חייב לחכות להתקדמות חיבור הביניין שלי.. ואמשיך לעדכן על הנושא כאשר אני באמת אוכל להתחבר לשירות.

אולם עד אז סרטון של משיח

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי