הפתעות לא צפויות - או במילים אחרות - איך אפל הפתיעה אותי

בפוסט הקודם סיפרתי איך הנקסוס 5X שלי שבק חיים לאחר רק שנתיים וחצי של עבודה, דבר שלא היה לי בחיים עם אף מכשיר ממגוון המכשירים שהיה לי ועדיין יש לי.

אז הבוקר אני מקבל טלפון מנציגות LG בישראל שראו את הפוסט שלי ורוצים לתת לי מכשיר חדש כפיצוי למה שקרה..

איך הייתי רוצה שזה יקרה.. אבל זה לא מה שהיה..

אתמול בבוקר אני יושב על יוטיוב ומנסה להחליט באם אני רוכש לי אייפון 8 או 10 כמכשיר חדש ונותן לבת שלי את המכשיר שלי, תוך כדי השיטוט והסרטונים אני מוצא סרטון על איך לשנמך גרסה לאייפון 4S לגרסה 6.1.3
דבר ראשון שעובר לי בראש שאני רואה דבר כזה זה - בטח זה מסובך וצריך חתימות, צריך להוריד כמה אפליקציות למחשב ולחבר את האייפון ובטח זה לא תמיד עובד..

הסרטון היה מינואר האחרון ונאמר בו שאפל חותמת את הגרסה 6.1.3 לאייפון 4S וכל מה שצריך לעשות זה להוריד את הגרסה ולעדכן דרך האייטונס..

את זה אני יודע לעשות וזה מש לא קשה, חשבתי לעצמי - מה יש לי להפסיד, ניסיתי כבר כל כך הרבה פעמים לשנמך גירסה לאייפונים האלו ולאייפד מיני ( דור ראשון ) שעוד פעם אחת אין לי מה להפסיד.
נכנסתי לאתר בחרתי את דגם האייפון שלי - וראיתי שהגרסה מאושרת כירוקה - משמע - אפל חותמת אותה

הורדתי את הגרסה והתחלתי את התהליך באייטונס
לאחר 10 דקות היו לי שני מכשירים  כמו חדשים - מהירים ומתפקדים בצורה נהדרת עם הגרסה החדשה/ישנה.

אפל ממש הפתיעו אותי עם הנושא מאחר ולפני כמה חודשים ניסיתי לעשות את אותו הדבר בדיוק ולא יכולתי, משהו כנראה השתנה בגישה ובהבנה שלהם שאייפון 4S לא צריך לעלות גרסה מעל 6.

החלק הכי מצחיק היה שלאחר סידור המכשיר אני רואה שיש לי עדכון תוכנה.. פתחתי בכדי לראות אותו ולמחוק אותו - המכשיר הראה לי שאני יכול לעדכן לגרסה 8.4 ולא ל9.3.5. מעבר לכך לא יכולתי למחוק את העדכון שהורד למכשיר מאחר וניהול הקבצים בגרסה 6 לא מאפשר את זה, חסרון קטן מול יתרון עצום במהירות המכשיר וכמות הזכרון החופשי שיש לי כרגע במכשיר, לא זכורה לי כזו הנאה ממערכת הפעלה בשנים האחרונות, מגרסה 8 ומעלה אני זוכר הרבה איטיות ובעיות - בעיקר צער על העדכונים שהגיעו..

עכשיו אם אפל יוכלו גם לחתום את הגרסה הזו לאייפד מיני  וגרסה 7 למיני 2.. לא יהיה מאושר ממני.

תגובות

  1. מדהים לראות איך המכשירים ממשכים להתקדם. לאחרונה רכשתי לעצמי iphone 14 וכבר יוצא דגם חדש. כבר אי אפשר לעמוד בקצב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי