nexus 5x שנתיים וחצי אחרי - אכזבה

אתמול בערב הבת שלי חוזרת הביתה ואומרת לי שהטלפון שלה לא עובד, ישר שאלתי - הוא נפל לך? הוא נרטב? היא ענתה לי שלא..
התחלתי לבדוק את המכשיר, לחיצה ארוכה על כפתור הפעלה והוא מתחיל לעלות, אוקי, אני חושב, אולי היא פספסה משהו והבטרייה נגמרה, תוך כדי אני מתחיל להטעין אתה מכשיר ורואה שהמכשיר נתקע על מסך ההפעלה, מחכה כמה שניות והמסך נכבה.

לחיצה על כפטור ההפעלה + ווליום למטה ולמעלה, מחכה 15 שניות ומופיע לי מסך מערכת ההפעלה, מנסה להעלות את המכשיר בsafe mode ושוב המכשיר מתחיל לעלות ונכבה.
ככה ניסיתי עוד חמש או שש פעמים עד שהתייאשתי, הלכתי לחפור באינטרנט איך לפתור את הבעיה הזו וגיליתי שזו תופעה מוכרת במכשירי LG ויש בעיה עם המעבד שלפעמים לא מולחם טוב, הפתרון היה לפרק את המכשיר לחמם את המעבד עם אקדח חום לדקה ולהרכיב.

פתחתי, פירקתי, חיממתי ( אולי יותר מידי - היה ריח קצת שרוף, וכמה חלקים נפלו מהלוח.. ) הרכבתי ו… קיבלתי לבנה שחורה שהמשיכה לא לעבוד.

עכשיו למה אני מאוכזב?
המכשיר אצלי שנתיים וחצי, לא נפל לי, לא נרטב לי ( אולי נפל לבת שלי - אבל היה לו מגן )
לא נשבר ולא נהרס, אחרי שנתיים וחצי שהטלפון יקרוס ויפסיק לתפקד זה פשוט ביזיון.
יש לי שני אייפון 4s שעדיין עובדים מצויין ( איטיים בגלל עדכוני הגרסה אולם ללא כל בעיה )
יש לי אייפד מיני דור ראשון שעובד כמו חיה
יש לי אייפד מיני דור 2 שמתפקד נהדר
יש לי אייפון 6 פלוס ( לי - לאשתי - אותו הדבר, פעם הוא היה שלי.. )
יש לי פאקינג מק בוק אייר 2011 שעובד בצורה מדהימה

אבל טלפון אנדרואיד מסכן בן שנתיים וחצי כושל ונהפך ללבנה אחרי שנתיים וחצי - שהאחריות עליו אפילו הייתה שנתיים.. כפול מכל מוצר של אפל, ורכשתי את המכשיר אך ורק מאחר ורציתי לחסוך 700 שקל בקניית אייפון חדש, אמרתי לעצמי גם נחסוך וגם ננסה מערכת הפעלה שונה, לא עוד!
לאורך כל השנים בהם יש לי מוצרים של אפל היה לי מקרה בודד בו האייפד שלי נהפך ללבנה וזה היה כשבועיים לפני תום האחריות, הלכתי לאיידיגיטל וקיבלתי מכשיר חדש ללא שאלות ולא בעיות, מאז המכשיר עובד ללא בעיות.
מבחינתי שווה לי להשקיע עוד קצת בטלפון או טאבלט ולקבל שירות טוב, ומכשיר איכותי שמחזיק הרבה זמן.

טלפון של LG אני לא אקנה יותר, לא רוצה לקחת את הסיכון הזה שוב, במיוחד לא במחיר שכל כך קרוב לאייפון איכותי.

כרגע השאלה היא איזה מכשיר אני רוכש לבת שלי, אנדרואיד זול או אייפון חדש לי ונותן לה את הישן שלי..

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי