חדשות סלקום טיוי - תוכניות ילדים ומבוגרים ( בהמשך )

לכבוד חנוכה סלקום מעלה תכניות חדשות לילדים ולמבוגרים


חנוכה מתקרב ומי לא מכיר את זה שהילדים משועממים ורוצים לראות טלויזיה?
לכבוד חנוכה סלקום מוסיפה תכני ילדים שנוכל להעסיק אותם קצת יותר…
התכנים כוללים הצגות מבית היוצר של תאטרון אורנה פורת, סדרות מערוץ גים גם ואת סדרת הילדות ( כן בטוח יש גם בנים שאוהבים ) בראץ.

"חנוכה, חנוכה, חג יפה כל כך"
סלקום TV מעלה לכבוד חג החנוכה 
מבחר גדול ומשובח של תכנים חדשים לילדים – 

החל מיום ראשון 25.12 יעלו לשירות קלטות ילדים עם הצגות נבחרות של תיאטרון אורנה פורת, סדרות ג'ים-ג'ם Jim Jam חדשות ב- VOD והדובדבן שבקצפת - 52 פרקים של הסדרה האהובה "בראץ"!
התכנים מתאימים לילדים בטווח הגילאים 3-10

קלטות ילדים:

תיאטרון אורנה פורת:
אי המטמון – הרפתקה מוזיקלית מסמרת שיער, על פי ספרו הידוע של רוברט לואיס סטיבנסון- חבורה של ילדים במסע נועז בחיפוש אחר מטמון אגדי. גילאי 6-10.

בגן של ביאליק – מחזמר משיריו של חיים נחמן ביאליק. הצגה בה שזורים כל שירי הילדים הקלאסיים של ביאליק, ביניהם – קן לציפור, נדנדה, הפרח לפרפר, בגינת הירק ועוד רבים ואהובים. גילאי 3-7.
גלי – ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע, יוצאת למסע קסום עם החיות והצמחים בגינה. מחזמר עם מבחר משיריו של אהוד מנור – לעולם בעקבות השמש, ברוש, גלי, נחליאלי. גילאי 5-8.
זהבה ושלושת הדובים – האגדה הקלאסית האהובה עם השאלה הגדולה בהיסטוריה – מי אכל מהדייסה שלי?  גילאי 3-6
מבצע סבא – קייטנת סבא בחופש הגדול – בחצר של סבא שרוליק, מתכנסים שלושה נכדים ושכנה חמודה, בכדי לעזור לסבא להציל את הבית שעומד בפני הריסה. גילאי 5-8.
מלך סיאם – קלאסיקה מוזיקלית מרגשת. סיפורה של אנה, מורה מאנגליה, המוזמנת על ידי מלך סיאם, לבוא לארמונו וללמד את ילדיו. גילאי 6-10.
מסיבה בגן העכברים – פיקו העכבר מזמין את חבריו למסיבה גדולה לכבוד יום הולדתו, ומבקש מכולם לחבוש כובע צהוב. אבל לא כולם אוהבים צהוב, ולא כולם אוהבים כובעים. סיפור משעשע על קבלת האחר. גילאי 3-7.
מעלה קרחות – עיר שכל תושביה קרחים ולא ראו שערה מעולם. בוקר אחד, ראש העיר מגלה שצמחה לו שערה אחת על הראש. מחזמר ססגוני, שהוא משל על אי סובלנות. גילאי 7-11.
שרלוק הולמס – התעלומה הראשונה – ווטסון הנער מגיע לפנימייה יוקרתית בלונדון ומגלה ששותפו לחדר הוא שרלוק הולמס. גביע זהב – גאוות בית הספר- נעלם, העניינים מסתבכים והחקירה מסתעפת. גילאי 7-11.

מופע "יצא משליטה":
מופע אלתורים חדש לבני נוער. שבעה כוכבי נוער ענקיים במופע בימתי מופרע העוסק בכל הנושאים שמעסיקים את הנוער של ימינו. קהל הצופים אקטיבי, וחלקו אף משתתף בחלק מהמופע. בהשתתפות – דר זוזובסקי, עדי הימלבלוי, אוריאל יקותיאל, אילן רוזנפלד ועוד כוכבים מוכרים ואהובים.
סדרות (בקטגוריית "קטנטנים")
ג'ים- ג'ם Jim Jam
המיטב של ג'ים- ג'ם – מבחר פרקים של המותגים המובילים של ג'ים- ג'ם ( שכרגע אפשר לראותם רק במרתון ג'ים-ג'ם). הפרקים יוחלפו ויתרעננו מעת לעת- אנג'לינה בלרינה, תומס הקטר, בוב הבנאי ועוד.
אוטו והמוזיקה - אוטו הוא תמנון אדום שאוהב מוסיקה. הוא חי בים העשוי מתווים מוזיקליים, שם הוא פוגש מוסיקאים גדולים המציגים בפניו ז'אנרים מוסיקליים שונים.
ציף ציף  - ציף-ציף, שריק ושרק הם שלושה חברים המשתמשים בדמיון ובחפצים יומיומיים ויוצרים לעצמם הרפתקאות מלאות בכיף לא נורמלי וסיטואציות קרועות מצחוק!

חברים מציירים - דודלבו מקשקש לו על הדף ומצייר ציורים מצחיקים המתעוררים לחיים ברגע שהוא ממלא אותם בצבע.

ולקינוח...
בראץ  - סדרות אנימציה
52 פרקים! של הסדרה האהובה. ההרפתקאות המגניבות של קלואי, סשה, יסמין וג'ייד, המחפשות סיפורים לוהטים למגזין הצעירים שלהם. בחיפושיהן הם מגיעים למקומות אקזוטיים ברחבי העולם. לבנות יש מתחרה – בורדין מקסוול, עורכת מגזין מתחרה המנסה להכשיל את הבנות בעזרת העוזרות שלה -  התאומות קייסי וקריסטי. 

אחרי שהרגענו את הילדים גם לנו ההורים מגיע זמן איכות - מוצרט בגונגל חוזרת לעונה שלישית מ- 20/12

זוכת גלובוס הזהב בפרס הקומדיה הטובה ביותר
"מוצרט בג'ונגל" Mozart in the Jungle
חוזרת בעונה שלישית
סלקום TV 
20.12.16
"מוצרט בג'ונגל", דרמת המוסיקה המדביקה אל המסך
בכיכובו של גאל גרסיה ברנאל 
השחקן הכריזמטי והפרוע - וזוכה גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה
ובתפקיד אורח - מוניקה בלוצ'י

10 פרקים בני חצי שעה לצפיה בעונה המלאה ברצף - 
בסמוך לשידורה בארה"ב


וסדרה חדשה - וולף קריק


"וולף קריק" Wolf Creek
ההיפוך המוחלט של "קרוקודייל דנדי"
סדרת אימה מסויטת עם גיבורה נוקמת אחת אמיצה

סלקום TV
17.12.16
6 פרקים בשידור שבועי
עיבוד טלוויזיוני חדש וחדשני 
לסדרת סרטי האימה האוסטרלית המצליחה "וולף קריק"
עם טוויסט משמעותי

משפחה אמריקאית הנמצאת במסע בקרוון בחופשה באיזור הטבע הפראי של צפון אוסטרליה, מקום שנדמה להם כ"גן עדן", מתברר עד מהרה כגיהנום עלי אדמות. פגישה מקרית עם מישהו שלרגע נדמה כמושיע, מסתיימת ברצח של ההורים ובנם הקטן. הרוצח - קאובוי אוסטרלי עם כובע רחב שוליים, וכלי נשק קרים וחמים למכביר (כולל מסור חשמלי שהוא לא משתמש בו רק לניסור עצים) – עונה לשם מיק טיילור. שניות לפני הטבח הוא מספר להורים שהוא "הורג חזירים". הם מצידם מספרים לו שהם שוטרים. מיק מבין מיד שאם הוא צייד חזירים וההורים הם שוטרים, הידועים גם בכינוי הגנאי שלהם "חזירים", אין לו ברירה אלא להורגם, ולו בשם האירוניה. הוא עושה זאת בחדווה בלתי ניתנת לשליטה. לאחר מכן הוא יורה גם בילד ואחר כך גם בנערה, בתם של השוטרים ואחותו של הילד, שהיתה בקרוון בכל זמן שטבח במשפחתה. גם עליה לא חס מיק, והנערה – איב תורוגוד (נשמע כמו 'כליל הטוב') - נורית בגבה.
כך מתחילה הסדרה החדשה "וולף קריק", המבוססת על סדרת סרטים אוסטרלית מצליחה, שבתורה התבססה על סיפור אמיתי. 
אך איב, סטודנטית וספורטאית שאמורה להשתתף באולימפיאדת טוקיו, לא מתה, רק נפצעת. וכשהיא מתחזקת קצת, ומגוללת את סיפורה בפני המשטרה ומגלה שהאחרונה חסרת עמוד שדרה, היא מחליטה לקחת את החוק לידיה ולנקום את נקמת משפחתה. היא מחליטה ללכוד אותו יהיה מה שיהיה.
לפני המפגש עם מיק מספיקים הצופים לגלות כי איב (לוסי פריי, סדרת הנוער "20H") יצאה לטיול עם משפחתה לא רק לצורכי נופש, אלא גם כדי להיגמל מההתמכרות למשככי כאבים שפיתחה ולספר לאביה כי אינה מתכוונת לחזור למסלול כאצנית עם שובם לארצות הברית. כלומר, הקרב שהיא מנהלת הוא לא רק חיצוני, נגד הרוצח האכזר, אלא גם פנימי, נגד השדים הפרטיים שלה. מאבק כפול זה כמובן טוען את הסדרה בעומק רגשי. 
את מיק טיילור מגלם בסדרה מי שגילם אותו בסרטים – ג'ון ג'אראט. בתחילה כאשר פנו אליו יוצרי הסדרה פיטר גולר ופליסיטי פקארד להשתתף, הוא הסתייג. בראיונות לקראת עליית הסדרה הוא סיפר כי לא רצה לשחזר תפקיד שפרסם אותו כל כך. אך כאשר הבין את התפנית בעלילה, שהנערה היא הנוקמת ושהיא מתחרה ראויה, הסכים ברצון. "זהו סיפור נקמה", אמר ג'אראט בראיונות לקראת עליית הסדרה באוסטרליה השנה. "זאת גרסה נשית ל'בלתי נסלח'. היא הולכת לתפוס את הרע; ולכן זה הצליח כל כך".
אכן הסדרה הצליחה מאוד. בתוך ארבעה ימים מיום עלייתה כ-500 אלף איש צפו בה באוסטרליה, מתוכם 40, אלף צפו בכל פרקי הסדרה.
אני  אישית לא התחברתי למוצרט בגונגל, אני מעדיף סדרות מתח כך שאני מקווה שהסדרה החדשה - וולף קריק - תהיה טובה, נחכה ונראה..











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי