להתעורר מוקדם בבוקר

די ברור שלא כולם רוצים להתעורר מוקדם בבוקר וללכת לעבודה במיוחד לא להתעורר סתם מוקדם ולא ללכת לעבודה, אולם יש פעמים שלהתעורר מוקדם בבוקר אומר גם שקט מסויים ובתקופה הזו של חילופי עונות גם אוויר טוב ורוח קלילה.

לפעמים שאנו מתעוררים מוקדם בבוקר הנטייה הראשונה שלנו היא לבדוק את השעון ולחזור לנמנם עד שבאמת צריכים לקום, בדרך כלל לאחר המצב הזה קשה לנו יותר לקום ולהתחיל את היום.

מה עוזר לנו לקום מוקדם בבוקר? מה גורם לנו לגרור את עצמנו החוצה מהמיטה בשעות שלפעמים השמש עדיין לא זורחת, קריר ואף אחד לא ער?
מה מונע מאיתנו לקום ובאיזה תרוצים אנחנו משתמשים בכדי להישאר במיטה לעוד חצי שעה או שעה?

מחויבויות? מנוחה? מטרה? עייפות? או עצלות?

יש סיבות שונות לקום בבוקר מוקדם כאשר לא חייבים, אחד מהם מבחינתי או שנגמרה לי השינה ואני יודע שאם אני אנסה לחזור לישון אני אתעורר הפוך, הסיבה השנייה היא להספיק עוד כמה דברים לפני שכולם מתעוררים או בכדי שאני אספיק למחויבויות מוקדמות במהלך היום.

אתם נוהגים לקום מוקדם בבוקר? מעדיפים שלא?
מה הסיבה שלכם לקום או להישאר במיטה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי