סדרות חדשות בסלקום

שתי סדרות חדשות עולות בסלקום טיוי
גאון - פיקסו

העונה השניה של "גאון", תציג את חייו ועבודתו של הצייר הספרדי, אחד האמנים המפורסמים והמשפיעים ביותר במאה ה- 20, פבלו פיקאסו.

"גאון: פיקאסו"

5.5.18
ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק (בכורה ארצית), בסלקום tv
ולאחר מכן בשידור שבועי מדי יום שבת בערוץ
כמו כן, בכל שבוע יעלה פרק ל- VOD


העונה השניה, כמו גם הראשונה, מבית ההפקה של פוקס המאה ה- 21, תופק על ידי בריאן גרייזר ורון הווארד. 
"סיפור חייו של פבלו פיקאסו הקסים אותי כבר מזמן, ויש לי כל כך הרבה כבוד לאיש הזה, שגם הוא בא ממלאגה בה נולדתי", אמר בנדרס. "אני נרגש לעבוד עם נשיונל ג'יאוגרפיק, בריאן, רון, קן ושאר הצוות של גאון,  ולספר סיפור אותנטי של אחד הציירים החדשניים ביותר בעולם."

"אנטוניו היה בחירה טבעית. גם הוא, כמו פיקאסו, בעל גישה חסרת מעצורים לחיים, שמוסיפה לגאונות שאנחנו מחפשים", אמר רון הווארד. "כשחקן, הוא בעל טווח משחק עצום, שאני יודע שיוכל להביא את האמן המבריק והבלתי קונבנציונלי לחיים".

"מפאנצ'ו וילה לארנסטו "צ'ה גווארה", לאנטוניו יש ניסיון כה מוצלח בהצגת דמויות אייקוניות גדולות מהחיים, כאלה עם יושר ועומק. עם פיקאסו, אני מצפה לראות את הפרשנות שלו לאיש שמאחורי האמן הענק", הוסיף גרייזר.
"
לא רק ששניהם ממלגה, ספרד, שניהם  כריזמתיים ומלאי תשוקה, קוראים תיגר על הגבולות עם האמנות היצירתית שלהם", אמרה קרולין ברנשטיין, סמנכ"ל בכיר בנשיונל ג'יאוגרפיק. הוא עונה על הדרישות שלנו ולא יכולנו להיות מרוצים יותר מכך שהוא יוביל את הסדרה".

העונה הראשונה של "גאון", בכיכובו של ג'פרי ראש ("נאום המלך", "שודדי הקאריביים") כאלברט איינשטיין, מועמדתלפרס האמ"י לשנת 2017 בעשר קטגוריות שונות. בין היתר לפרס השחקן הטוב ביותר בסדרות, הבימוי ועוד.  הסדרה נצפתה על ידי למעלה מ -45 מיליון צופים ברחבי העולם.

והסדרה שהנייה
                                                      מעבר לזמן"  The Crossing

סלקום tv
14.5.18
בשידור שבועי סמוך לשידור בארה"ב

אל חופי עיירה בדיונית באורגון שבארצות הברית, ששמה פורט כנען, נשטפות עשרות גופות ממי האוקיינוס הכחולים. חלקם, 47 במספר, נותרים בחיים.
בואם של הפליטים מיד מעורר שאלות רבות: איך זה שנמצאו ללא חגורות הצלה? שלא ידוע על ספינה שטבעה או מטוס שהתרסק? מאיפה הם? מנין באו?
הם מספרים לשריף המקומי, ג'וד מילר (סטיב זאן, "טרמיי", "לשרוד את החופש", "מועדון הלקוחות של דאלאס"), שברחו מאזור שסוע מלחמה, ממקום כל כך נורא שאי אפשר לדמיין את הזוועות שמתרחשות בו ומחפשים מקלט בעיירה אמריקאית קטנה. התפנית המעניינת והמפתיעה מגיעה כאשר מתגלה שהפליטים נמלטו מאמריקה של עוד 180 שנה מעכשיו. לא היתה להם ברירה אלא להיכנס למכונת זמן שתחזיר אותם לעבר ותיקח אותם מהגורל המר הצפוי להם.  
כך נפתחת הסדרה המדע בדיונית המרתקת החדשה של ABC שעולה בקרוב רק בסלקום tv.
וזה רק הסיפור של חלקם. לאחרים יש סיפור אחר, אבל הם לא ממהרים לספר אותו. הרעים, המתחזים לבני האדם, הם האייפקס - ההתפתחות הבאה של האדם. בעתיד, שממנו באו הפליטים, האייפקס השתלטו על כל המשטרים ומטילים את אימתם על בני האנוש. האייפקס חזקים ומשוכללים מבני האדם - יש להם כוחות. אי אפשר לזהות אותם לפי המראה, אך כאשר הם משתמשים בכוחותיהם, עליונותם הפיזית ניכרת לעין כל, והם לרוב לא משתמשים בכוחות האלה למעשים טובים.
אי אפשר שתהיה חקירת פליטים, ודאי לא בנסיבות חשודות, מבלי שיהיה מאבק כוחות בין השריף המקומי לסוכני האף-בי-איי, ואכן גם בסדרה זו נאבקים מערכות השיטור השונות על קביעת החוקים. מה שמקשה על החקירה עוד יותר זאת העובדה שלדברי כמה מהפליטים מן העתיד, הם לא הראשונים שהגיעו להווה מן העבר, וכי כבר עכשיו מסתובבים ביניהם תאים רדומים של סוכני השינוי העתידיים, חלקם אפילו נמצאים בקרב הסוכנים של האף-בי איי.
עוד משחקים במותחן המדע הבדיוני נטלי מרטינז ("סוף המשמרת", "חי פעמיים"), ג'יי קארנס ("המגן"), סנדרין הולט("בית הקלפים").

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי