מה קורה עם המק?

בתקופה האחרונה שאני מרגיש שהמק שלי מתחיל להיות קצת איטי
מה זה אומר איטי?
לוקח לו קצת זמן לטעון אפליקציות, קצת יותר זמן לטעון עמודי אינטרנט, לא משהו נורא אולם לא משהו שאי אפשר לחיות איתו.
לכן עלתה לי מחשבה לרכוש מק חדש, איזה בדיוק? מה הכי מתאים לי? אלו שאלות שכל אחד צריך לשאול את עצמו לפני רכישת מחשב חדש וכל מוצר אחר! מה אני צריך? מה אני רוצה לעשות איתו? האם הוא ישמש אותי בדיוק לכל מה שאני רוצה לעשות? האם אני מתפשר? איכות? מחיר? האם יש משהו שמתאים לי יותר? האם אני רוכש משהו שהוא מעבר לצרכים שלי? ליכולת הפיננסית שלי?

יש כל כך הרבה שאלות לשאול לפני שרוכשים, אולם אני יודע איזה מחשב מתאים לי, כמובן שאני ארכוש מק.. ועל פי הצורך שלי זה יהיה המקבוק פרו - כאשר אני עדיין מתלבט בין 13 ל 15 אינצ..

אבל!! בשבועות האחרונים אני קורא יותר ויותר על בעית ״מוות מקשים״ שיש במחשבים בשלוש השנים האחרונות וזאת לאור השינוי שמבנה המקלדת.

מי שלא יודע - אפל שינו את מנגנון המקלדת ויצרו לפני שלוש שנים מנגנון חדש בשם פרפר, לפני שנה הם שיפרו אותו ( על פי מה שהם אומרים ) והוציאו את הפרפר 2, היתרון של המקלדת החדשה היא בעובי המקשים ובגודלם, המקשים דקים יותר - מה שיתן לנו מחשב דק יותר וגודל המקש עצמו גדל כך שהאצבע תפגע בדיוק במקש הנכון.

אני קורא יותר ויותר על בעיות במקלדת החדשה של אפל וזה גרם לי לחשוב שוב על רכישת המחשב, יש לי את המחשב שלי כבר 7 שנים ולא הייתה לו בעיה אחת - נכון יש לי כיסוי סיליקון על המקלדת והיא נראת כמו חדשה - ללא שיפשופים, שומן אצבעות ובעיקר לא נכנס אליה שום אבק תודות להגנה.

לא רציתי להוציא סכום כסף כל כך גבוה על מוצר שיכול להיות שיתקלקל לי (ויכול להיות שלא) אולם לא הפסקתי לחשוב האם אני יכול למנוע את הנושא על ידי שימוש במגן סיליקון כמו שאני עושה היום.
האם הבעיות של מוות המקלדת יכולות להימנע על ידי שימוש במגן מקלדת סיליקון פשוט? האם תהליך הניקוי שאפל מציעים לניקוי המקשים באמת מנקה את המקלדת ולא מכניס את האבק יותר עמוק או פשוט מזיז אותו מצד אחד לצד שני?

באמת שאני לא יודע אולם כרגע אני אחכה לראות אם אפל יכריזו על מחשבים חדשים וכמובן על פיתרון לבעיית המקלדות שמחליטות להפסיק לעבוד או שאולי הם פשוט יחלקו לכל רוכש מקבוק כיסוי סיליקון..



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי