סלקום TV נאשנאל גאוגרפיק

אחד הערוצים שזוכה לאהדה מבין הערוצים הוא נשנאל גאוגרפיק, עם תוכן בHD וסדרות מיוחדות ומעניינות

מעל 200 שעות תוכן כולןHD

+

ערוץ HD

=

הכי טבע בישראל

ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק National Geographicהוא ערוץ טלוויזיה תיעודי העוסק בעולמות הטבע - גאוגרפיה, טיולים, בעלי חיים ומדע.

ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק HD בסלקום tv זוכה לאהדה רבה ולשיעור צפיה גבוה, וזאת בנוסף לכ- 200 שעות תוכן בקטלוג ה- VOD. ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק HD הצטרף לערוצי 1, 2, 10, חינוכית 23, 33, 99, ויוה, ויוה פלוס,ערוץ 9HD , מורשת 20 וערוץ 24, CNN HD וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה שמוצעת בשירות ה-VOD.

בין תכני הנשיונל ג'אוגרפיק הפופולריים והמובילים בקטלוג ה- VOD:

משחקי מוח

הסדרה "משחקי מוח" (היתה מועמדת לפרס האמי) בהגשת המולטי-טאלנט "ג'ייסון סילבה", לוקחת את הצופה למסע חוויתי בעזרת משחקים אינטראקטיביים וניסויים שנועדו לתעתע את המחשבה ולחשוף את הדרכים שבהן המוח שלנו עובד ואת הדרך שבה הוא תופס את הדברים. פרקי הסדרה נוגעים בנושאים כמו מיקוד, פחד, שכנוע, קבלת החלטות ואימון מוחי. הסדרה תפנה את עיני המחשבה של כל אחד פנימה ותאפשר לצופה לקחת חלק במסע מבדר ומלא גילויים על אותה רקמה ששוקלת קילו וחצי, ועושה אותנו מי שאנחנו.

הסיפור של האוכל

הסדרה "הסיפור של האוכל" מביאה את הסיפור המלא של המזון שאנחנו אוכלים, ומעניקה תשובות לשאלות בנושא האבולוציה של האוכל לאורך ההיסטוריה האנושית החל מאבותינו הקדמונים שזרקו בשר נא על האש בפעם הראשונה, ועד לצוות של טכנאי מעבדה שמנסים להפוך חטיפי תפוח-אדמה לפריכים במיוחד. בנוסף, הסדרה מציגה איך מה שאנחנו אוכלים והדרך שבה אנו אוכלים, הגדירו ועיצבו את האנושות ותרבויות שונות ברחבי העולם: החל מהבשר המשומר שעזר להביס את היטלר, להתפשטות האימפרייה הרומית באמצעות נקניקיות, ועד לתבלינים שיצרו את הכלכלה העולמית. הסדרה לא משאירה פירורי מידע על הצלחת... כל אחד מששת פרקי הסדרה מתמקד בנושא אחר: מהפכני האוכל, בשר, סוכר, מאכלי ים, ג'אנק פוד ודגנים. קבוצה יוצאת דופן של שגרירים קולינריים יחלקו סיפורים אישיים ומחשבות על אוכל, ויביאו סיפור ייחודי לא רק על ההיסטוריה אלא גם על העתיד, ועל ההשפעות התרבותיות שיש לצריכת האוכל שלנו.

כלואים בארץ זרה (עונה 4)

מחטיפה ועינויים ועד לתוכניות טיפשיות להבריח סמים, סדרה זו מביאה את סיפוריהם של אנשים אשר קיוו לחוות הרפתקה או להרוויח כסף קל, ומצאו עצמם במצבים קשים יותר מבסיוטיהם הגרועים ביותר. הפרקים החדשים בסדרה עוקבים אחר קורותיהם של אנשים נוספים אשר עברו חוויות מעוררות אימה. המעבר מחיים בדרום לונדון כחלק מהמעמד הנמוך לבית כלא בברבדוס, הוא סיפורה של זארה וויטאקר בפרק הריון במעצר, המגולל סיפור על עוני, שברון לב, ורשת בינלאומית להברחת סמים. זארה ידעה בדיוק מה היא עומדת לעשות כאשר היא הסכימה להבריח קוקאין לבריטניה, אבל היא לא ידעה שהיא בהריון, שהיא תיתפס, תלד מאחורי הסורגים ותאלץ לוותר על תינוקה. כאשר הכוחות האמריקאיים תקפו מורדים עיראקיים בתל-עפאר בשנת 2004, העיתונאים סקוט טיילור וזיינאפ טוגרול דיווחו על ההתרחשויות מן השטח אך בסופו של דבר הפכו הם לסיפור החדשותי. סקוט וזיינאפ נחטפו על-ידי המורדים והואשמו בריגול למען ארה"ב. הפרק חטופים בעיראק, מתאר את הגיהנום שעברו כאשר הם עונו ומדי יום אויימו כי הם יוצאו להורג - האם הם יצליחו לשרוד? כאשר זואי מק'גריי פגשה באדם בשם טוני במהלך חופשתה בניגריה היא חשבה שהיא מצאה חבר חדש, אך כאשר לאחר מספר חודשים הוא התחנן בפניה כי תבוא לסייע לו באקוודור, היא גילתה מיהו באמת. בפרק הונאה בקיטו המשטרה מוצאת שהתרמיל של זואי מלא בקוקאין של חברה, וזואי עומדת בפני מאסר של שמונה שנים בגין הברחת סמים בעוד שטוני נעלם.

בין תכני הנשיונל ג'אוגרפיק המובילים בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק NGC HD:

קוסמוס

שלושה עשורים לאחר הבכורה של הסדרה "קוסמוס" בערוץ 1, המסע המדהים לחקר היקום מבית היוצר של קרל סייגן יוצא לדרך מדעית חדשה פעם נוספת. סת' מק'פרלן - היוצר של איש משפחה, חבר לצוות המקורי של קרל סייגן, ויחד הם יצרו סדרה בת 13 פרקים שתהיה היורשת של הסדרה המקורית זוכת פרס האמי ופרס הפיבודי.

את הסדרה "קוסמוס: מסע לחלל" מנחה האסטרו-פיסיקאי הידוע ד"ר ניל דה-גראס טייסון. כמו בסדרה המקורית, "קוסמוס"החדשה היא סאגה אודות הדרך בה אנו מגלים את חוקי הטבע, ומוצאים את המיקום שלנו בחלל ובזמן. הסדרה מביאה את הסיפורים שמעולם לא נודעו על חיפושים הירואים אחר ידע, ולוקחת את הצופים לעולמות חדשים ולמסע ביקום כדי לחזות בקומוס - בגדול ובקטן.

הסדרה החדשה מצאה דרכים חדשות לספר על המדע ולחשוף את פאר היקום, וכן משחזרת מוטיבים שהיו קיימים בסדרה המקורית, ביניהם לוח השנה הקוסמי וספינת הדמיון. רעיונות מדעיים עמוקים מוצגים בבהירות המהולה בספק ופליאה, והסדרה אורגת יחד את המדע עם הרגש והרוח ליצירת חוויה יוצאת דופן.

דייגי הטונה עונה 4

בעונה הרביעית של "דייגי הטונה", הדייגים המובילים של גלוצ'סטר, מסצ'וסטס, מתחרים זה בזה בעודם מנסים לתפוס את הטונה כחולת הסנפיר. כשיותר דגים נתפסים והמחירים גבוהים, זהו הופך למירוץ הכי קרוב בהיסטוריה של דייגי הטונה – והכל יהיה תלוי ביום הדיג האחרון.

דייגי ניו איגנלנד מתמודדים מדי יום עם סכנות וקשיים כשהם יוצאים לים בחיפוש אחר הטונה "כחולת הסנפיר", הנחשבת למין פגיע, ונקבעו עבורה מכסות דיג וחוקים מחמירים. בעוד שדיג יתר ושיטות דיג לא הוגנות גרמו לצניחה במספר דגי הטונה, קהילות הדיג האלו משתמשות בטכניקות מיוחדות שנועדו לפרנס את משפחותיהן ולשמור בו בזמן על אוכלוסיית הדגים שלא תיעלם. הם מתחרים אחד בשני, בתאגידים ובדגים כדי להרוויח את לחמם.

סקנדינביה הפראית

זוהי אחת מהשממות האחרונות באירופה. סקנדינביה היא ממלכה של ניגודים, בה הרים עתיקים פוגשים ביערות סבוכים והאדמה נחלקת בין קרח לאש. "סקנדינביה הפראית" עוקבת אחר בעלי החיים בסקנדינביה ומביאה צילומי HD מרהיבים של הטבע. פרקי הסדרה עוברים בין עונות השנה, ומביאים את הסיפור של בעלי החיים השונים שנאבקים כדי לשרוד בסביבה הקשה.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי