חוסמי תוכן - adblocker -ios9

ad blocker ועתיד אתרים

ממערכת הפעלה האחרונה אפל איפשרו את הפעלת חוסמי פרסומות בספארי, כאשר אני קורא הרבה אתרי חדשות בנושאים טכנולוגים אנו יכולים לראות שיש לנו פרסומות אשר בסופו של דבר מממנות את האתרים האלו להמשיך לפעול, כולנו יכולים להתווכח על הרווחים אולם בסופו של דבר בכדי להיות כתב במשרה מלאה ולהיות מסוגל לרכוש את כל המכשירים החדשים ולא רק לבחון אותם לשבועיים וקצת אנו זקוקים לכסף, כסף זה מגיע מפרסומות שנמצאות באתרים.

אחד הדברים שראיתי שמתחיל להתפתח כתוצאה מהדבר הוא מכירת ספרים ב iBooks store על נושאים והסברים טכנולוגים.

כאחד שאוהב לכתוב ואוהב להיות מאורע בחידושים אני יכול להבין את הנושא ואת ההשקעה אתר, בכתיבה ובסיקור חדשות.

אין ספק שזוהי דרך אחת הרוויח כסף אולם אני לא חושב שזהו הצעד הנכון, אני לא חושב שהרבה אנשים ירכשו או יתקינו ad blocker - אולי לא בכמות שתשפיע לאורך זמן על הכנסות האתרים מפרסומות, מכירת ספרים עם דעה, מחשבות או הסברים מבחינתי זהו צעד מבורך אולם לא תחליף להכנסות לאתר גדול מפרסומות.

לאחר שהתקנתי את החוסמים - כרגע שלושה במספר אני יכול לומר שהם לא חוסמים בכל האתרים, לדוגמא הראשון לא חסם פרסומות בוואלה, רק באתר שמבוסס על wordpress לאחר שהתקנתי עוד שניים חלק מהתוכן בוואלה הוסר אולם לא כולו.

השיפור כתוצאה מהתקנת החוסמים הוא עצום, תוכן האתר עולה הרבה יותר מהר ואפשר לחסוך בתעבורת נתונים כאשר אנו מחוץ לרשת אלחוטית.

לאחר שניתן לי הכוח לבצע זאת אני לא מצטער, כן אולי חלק מהאתרים ירוויחו פחות מפרסומות אולם זה אומר שהם יצטרכו להיות יותר יצירתיים בקשר לרווח הכספי וההוצאות שלהם..

מומלץ לנסות את האפליקציות - חיפוש פשוט בiTunes store יניב מספיק תוצאות, חלקן בתשלום וחלקן חינמי, שווה לנסות קודם את החינמי ולראות איך הוא עובד בשבילנו, אם הוא לא מספיק טוב מומלץ קודם לקרוא חוות דעת ולראות את מספר המדרגים לפני רכישה של חוסם כזה או אחר.

אז איך מפעילים את חוסמי הפרסומות לאחר הרכישה? פשוט מאוד

צעד ראשון ללכת להגדרות ולגלול עד שמגיעים לטאב של ספארי

צעד שני הוא להיכנס למה שנקרא חוסמי תוכן או adblocker

צעד שלישיי ואחרון הוא להפעיל את החוסם שבחרת או חוסמים.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי