מכשיר חדש - נקסוס

יש משהו במכשירים חדשים שמושקים, אני בדרך כלל לא מתעניין במכשירים של כל היצרנים אולם של שתי יצרניות אני מאוד אוהב לעקוב, אפל וגוגל, שתיהן תמיד עושות את המיטב בלהשיק את המכשיר החדש שלהן ואני מאוד אוהב מערכת הפעלה נקייה כמו שהיצרן חשב עליה ולא כמו יצרן המכשירים רצה אותה.

סהכ אני אוהב את השירותים של גוגל וחושב שהם טובים - כמובן שאני משתמש בהם גם באייפון שלי, כך שזה מאוד טריוויאלי שאני אשתמש בהן גם בנקסוס.

אני אוהב את הפילוסופיה שיש מאחורי המערכת ההפעלה של גוגל מאחר והיא מאוד פשוטה ונעימה - כך גם של אפל, ללא דברים מיותרים, אולם לאחר תקופה של שימוש אני די משתעמם ממנה וחסרים לי המון דברים בה, חלק מהן זה אפליקציות עריכת סרטים ובעיקר השיחה הנהדרת שאני זוכה לה בין האייפון לאייפד.

יש פתרון להכל בנושא ואין לי ספק שגם טאבלט אנדרואיד זה שימושי.. ואפילו מכשיר טלפון.. אולם בין ios לבין אנדרואיד אני מעדיף את האפל..

אולם עד אז אני עדיין יכול להתפעל מהמכשירים שיגיעו עם אנדרואיד נקי..

אז עוד כמה ימים זה קורה ואנו נזכה לראות נקסוס חדש מבית גוגל ושותפותיה, עד אז אפשר למצוא באמזון את הנקסוס 6 ב350 דולר ( ללא מיסים ).

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי