אני לא אוהב את פייסבוק

לא אוהב! אין מה לעשות, ניסיתי, באמת, וכן זה יכול להיות כלי מצויין - אם הם לא היו מנסים לדחוף לך פוסטים משעממים, לא מעניינים או אפילו פשוט מסדרים את מה שעוקבים אחריהם בסדר כרונולוגי - ומראים באמת את הכל.

לי זה נמאס, נמאס לי לא לקבל מידע שרציתי, נמאס לי למצוא או לקבל שאלות כגון - ראית? או ידעת? ושאין לי מושג על מה מדברים.. כי פייסבוק החליטה שאני לא צריך לקבל עדכון על הנושא או פשוט לא לראות את זה פייד שלי¡

אז לפני כמעט חודש ( פלוס מינוס ) התנתקתי! עם כל הצער שבנושא שלא אוכל לעקוב אחרי דברים שמאוד אהבתי ( ולא תמיד קיבלתי מידע עליהם ) ועם כלום עצב על כך שאני לא אראה את החברה / בת / דוד של חבר של אח שלי שעשו להם לייק לפני שבוע ולא אהיה מעודכן במצב הסרטונים המצחיקים של החתולים / כלבים / אנשים או חיות שנפלו / נתקעו / אכלו / קיבלו מכה / עשו קעקוע / רכבו על אופנוע / או כל פעולה אחרת.. יצרתי מגוון תמונות שמשקפות את יחסי לפייסבוק.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי