אסוס מכריזה על עוד מוצרים

היום בגרמניה אסוס השיקה מוצרים חדשים וביניהם - שעון ומחשבים שונים

ההודעה המלאה ותוספות שלי כאן

חברת ASUS חושפת מוצרים חדשים ומפתיעים בכנס IFA 2015

החברה הכריזה על תחילת המכירה של ה- ASUS ZenWatch 2 וה- Zenfone Zoom באירופה, חשפה את ה- ViVoStick, מחשב חזק במיוחד המציע סטנדרט חדש של ניידות, הציגה מוצרים חדשים בסדרת מחשבי ה- Zen AiO ובסדרת הגיימינג המתקדמת ASUS ROG.

חברת ASUS, ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית, הציגה מוקדם יותר היום (ד', 2.9.2015) מגוון רחב של מוצרים חדשים, במסיבת עיתונאים שקיימה במסגרת כנס IFA 2015, שמתקיים השבוע בברלין, גרמניה. את מסיבת העיתונאים פתח, כבכל שנה, נשיא ASUS מר ג'וני שיי "אני גאה במיוחד להציג בפניכם היום את חווית ה- Zen המושלמת שהצלחנו ליצור על ידי איזון אופטימלי בין עוצמה ובין עיצוב מרהיב, עם סדרות מוצרים שלא רק מספקות חוויה דיגיטלית יוצאת דופן, אלא גם מאפשרות לכולם ליהנות מהחוויה הזו".

במרכז מסיבת העיתונאים עמדה ההכרזה על סדרת מחשבי ASUS Zen AiO, סדרת מחשבי (PC) עילית המשלבת עיצוב אלגנטי לצד ביצועים חזקים וטכנולוגיה מתקדמת, המציעה דגמים בעלי מסך מגע בגודל 23.8" או 21.5", להתאמה מרבית של סביבת העבודה האישית, וההכרזה על תחילת המכירה של ה- ASUS ZenWatch 2וה- Zenfone Zoon באירופה. ה- ZenWatch 2 הוא שעון חכם מעוצב, בקטגוריית המחשוב הלביש, המריץ את מערכת ההפעלה Android Wear, מיוצר בשיתוף עם Google ומאפשר שימוש במחוות מגע וקול. כמיטב המסורת של ASUS מבטיחים בחברה כי הוא תוכנן תוך מתן דגש מיוחד לפרטים הקטנים ותוך שימוש בחומרים איכותיים, על מנת לספק חוויה משלימה ומושלמת לשימוש בטלפונים חכמים המריצים את מערכת ההפעלה Android. מחירו באירופה יעמוד על 149 €.

אישית אני לא מבין מה הקטע של השעונים שיוצא - אולי בגלל ואני לא הולך עם שעון ביום יום.. אולם אין ספק שהנושא צובר תאוצה ומתחיל להיות אביזר חובה


ה- ASUS Zenfone Zoom, הטלפון החכם הדק ביותר בעולם בעל זום אופטי X3. יחד עם מצלמת 13MP אחורית ומייצב תמונה אופטי מבטיח המוצר חוויה מסוג חדש לחובבי הצילום שלא רוצים לסחוב ציוד כבד לכל מקום אליו הם הולכים. מחירו באירופה טרם נקבע. שני המוצרים החדשניים צפויים להגיע בהמשך גם לישראל. מחירם בישראל טרם נקבע, אולם החברה מבטיחה לשמור על תמחור הוגן ביחס למחירם בעולם, כפי שמקפידה לעשות עד כה עם סדרת הטלפונים החכמים שלה, ASUS Zenfone, עם מחשבי הלוח ועם המחשבים הניידים.

אלו אחד המכשירים שמאוד מסקרנים אותי - מעבר לדימיון ללומיה - הייתי רוצה לדעת כמה המצלמה טובה, היום שאנו הולכים ברחוב, בכיתה או בגינה ( ואפילו בסופר ) המצלמה הכי טובה היא זו שאיתנו - וככל שהיא יותר טובה זו חוויה לצלם איתה

במסיבת העיתונאים השיקה ASUS גם את ה- ViVoStick, מוצר פורץ דרך בתחומו המספק דרך קלה ופשוטה להשתמש במחשב האישי. ה- ViVoStick PC מריץ את מערכת ההפעלה Windows 10, הוא מגיע בעיצוב דק במיוחד, קומפקטי וקל ואלגנטי. ה- ViVoStick PC מיועד לשימוש יום יומי, כשהוא הופך כל מסך למחשב הכולל את כל הפונקציות, באמצעות חיבור HDMI. עוד מציע המוצר, גם שליטה עליו באמצעות הטלפון החכם, בעזרת אפליקציה ייעודית של ASUS. ה- ViVOStick מגיע בממדים נוחים במיוחד, לניידות חסרת תקדים: 68 גר' בלבד משקלו, והוא כולל קישוריות במהירות שלn 802.11 ב- Wi Fi, שני פתחים המתאימים ל – USB, והוא כולל Bluetooth 4.0 לחיבור מקלדת ועכבר. ל- ViVoStick זיכרון בנפח GB2 RAM, לביצועים מהירים וחזקים במיוחד.


כמיטב המסורת, ASUS לא הזניחה גם את הגיימרים וחשפה גם מוצרים חדשים בסדרת הגיימינג הפופולארית ASUS ROG (Republic Of Gamers), ביניהם ה- ASUS GX700, המחשב הנייד הראשון בעולם לגיימינג המגיע עם מערכת קירור מים, מעבד Intel K-SKU וכרטיסי מסך של Nvidia GeForce אשר מספקים חווית משחק ייחודית עם רזולוציית 4k/UHD על גבי מסך 17.6", ה- ASUS ROG G752, ממשיך דרכו של ה-ROG G751 כספינת הדגל של מחשבי גיימינג ניידים. המחשב מציג מעבד Intel i7 מהדור השישי (Skylake), כרטיס מסך מסדרת 900M של Nvidia Geforce GTX, מערכת קירור חדשה המונעת הצטברות אבק במחשב ושומרת עליו לאורך זמן, מקלדת מוארת עםAnti-Ghosting של עד 30 מקשים, אפשרות הזרמת משחקים מהXBOX ONE-. כמו כן הוא מגיע בעיצוב חדש וצבע חדש המייצגים את הסדרה החדשה של מוצרי ROG. עוד הציגה החברה בקטגוריה זו גם מגוון כרטיסי מסך, לוחות אם, מסכים ואביזרים ייעודיים לקהילת הגיימרים, כולם בעיצוב מותאם לחוויית משחקים ללא פשרות .

במסגרת האירוע, הציגה החברה לצד המוצרים החדשים וההכרזות גם את סדרת מכשירי ה- ASUS ZenPad, שהושקה ביוני האחרון ב- Computex וכבר בימים הקרובים תתחיל להימכר בישראל. סדרה של מחשבי לוח (טאבלטים) מתקדמים המשלבים עיצוב מלא סטייל לצד יכולות טכנולוגיות ברמה גבוהה, המגדירות מחדש את החוויה של מחשבי הלוח וצריכת התוכן הבידורי. הסדרה מציעה דגמים בשלושה גדלים, 7"' 8" או 10", עם אפשרות חיבור למקלדת כל מוצרי הסדרה מציעים יכולת עיבוד תמונות גבוהה ואופטימיזציה ויזואלית חדה במיוחד, החושפת גם את הפרטים הקטנים ביותר לחוויית צפייה מציאותית, בין היתר, הודות לטכנולוגיית ASUS TruVivid, המשפרת את חדות המסך, הבהירות ואת תגובת המגע לשימוש פשוט ואינטואיטיבי יותר. סדרת ה- ZenPad היא סדרת מחשבי הלוח הראשונה בעולם שמציעה דגמים המשלבים את טכנולוגיית הסאונד DTS, לאיכות סאונד ללא פשרות.

עוד מוצר שמאוד מעניין הוא טאבלט מתחרה למיני שלי - אני שם לב שגודל של 8 אינצ הוא אידיאלי מבחינתי לכתיבה ועבודה תוך כדי..

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי