יום הולדת חגיגה נחמדת

אז הבת שלי חגגה 8, שמחה וששון מה קורה עם העוגה... כטבעוני החלטתי לא להתפשר הפעם, להכין עוגה ללא חמאה זה פשוט - שמן, אבל ללא ביצים? הכל תלוי בתפיסה ובצורה לה הורגלנו לחשוב, לפני שנתחיל תמונה

מהי היא בעצם עוגה? עוגה היא סוג של לחם מתוק, רך יותר ואוורירי, אז מה עושות הביצים בעוגה? לביצים יש מספר תפקידים ואפשר למצוא על כך כאן אולם בהתאם לעמדותי החלטתי שלפני שאני מכניס שוב ביצים הביתה אני מנסה להכין עוגה טבעונית, כזו שגם אני אוכל לאכול, חיפשתי וחיפשתי ולבסוף מצאתי מתכון קליל - וכאן חשוב לציין שמבחינתי עוגה זה לא אוכל ודי מתקרב לרעיון הרעל מבחינתי - אולם מה לא עושים בכדי לשמח את הבת שלי ואם אפשר על הדרך עוגה קצת יותר טובה ( לא יכול לומר בריאה ) מעוגות החמאה והביצים..
בגדול או יותר נכון במיקוד העוגה בנוייה מקמח תופח, סוכר, קקאו ( לצבע ולטעם ), שמן, תמצית וניל משקה שיבולת שועל! זהו, אני הוספתי שוקולד צ'יפס וקצפת ( צמחית ) שיהיה מיוחד יותר ויעלה עוד קצת חיוך על פניה של ביתי.
קצפת בטעם תות ( תמצית איכותית בטעם תות ) וריח עדין של תות עטפה את העוגה מלמעלה.
לאחר האפייה הבילתי פוסקת לכבוד - החוגים, הבית ספר וניסיון שיוצא טוב בבית, שמחתי שמצאתי מתכון טוב יותר שלא פוגע בחיות, בריא הוא לא מאחר ויש בו הרבה סוכר, קמח לבן פשוט, שמן פשוט וכמובן קצפת צמחית עם הרבה E אשר גורמים לה להיות יציבה..
הרעיון שמאחורי הפוסט הוא שאפשר אחרת אולם מעבר לכך לא כל דבר הוא בריא גם אם הוא טבעוני, הרעיון שמאחורי התזונה שלי היא בריאות בראש ובראשונה, מינימום דברים מעובדים ( כמו סוכר, קצפת צמחית וכדומה ) והרבה דברים טריים שאוכלים ככה סתם או מכינים איתם אוכל אמיתי.
בתאבון

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי