Paper 53 עדכון אפליקציה

אתמול יצא עדכון לאפליקציה paper 53 אשר הופכת אותה לאוניברסלית ומתאימה את האפליקציה גם למכשירי האייפון.

האמת שהאפליקציה די השתנתה וקיבלה אופי קצת שונה עם תוספת של רשימות, כיתוב והוספת תמונות, בכך האפליקציה עושה עליית מדרגה והופכת מעוד אפליקציית שרבוט נחמדה לאפליקציה לניהול רשימות עם תמונות - משהו בסגנון הפתקים של אפל ( מבחינתי ) למי שלא רוצה לעדכן את המכשיר לiOS 9 ורוצה לקבל את אותן פיצרים מיוחדים שאפל הוסיפו - ימצא את האפליקציה כתואמת ומאוד נוחה.

הסנכרון באפליקציה מתבצע מול הענן של paper 53 מה שאומר שגם אם יש לכם שני מכשירים או יותר המריצים מערכות הפעלה שונות ( iOS 8 או 9 ) עדין תזכו לסינכרון הפתקים והקבצים שלכם בצורה קלה ונוחה.

להורדת האפליקציה

  • Take & Annotate Photos: Take new photos, or import them from your camera roll. You can write or draw on top of them, or use Paper’s spotlight feature to call attention to specific details.

  • Type Notes & Make Lists: Type notes, and simply swipe your finger left or right to create bullet points. Then tap on items to check them off.

  • A Different View: Ideas are arranged by Spaces. All Ideas within a Space can be easily moved and arranged, like a wall of sticky notes.

  • Connect Pencil. To celebrate Paper, we’re having a limited time sale on Pencil. Shop now.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי