חדשות טובות וחדשות רעות

ראשון בבוקר קיבלתי חדשות טובות - חשבתי שאם כך מתחיל היום לא יכול להיות גרוע.. אז משם היום התחיל רק לרדת, לבת עלה החום, הבן מנוזל וזה ערב חג.. מה שאומר שאם לא מוציאים את הילדים עכשיו הם ישארו בבית.. אז יצאנו וטיילנו, היה נחמד וחם, לא נורא, לקראת סוף הטיול שלנו קיבלתי את החדשות הרעות, הגעתי לחנות האהובה עלי ותוך כדי שיחה שלא קשורה לכלום הוא אומר לי ״ אנחנו סוגרים את המבשלה ״, ואז אני חוזר חצי שנה אחורה ליום שנסעתי ליפו וגילית את המקום המדהים הזה, 100 סוגי בירות ישראליות שונות עם שני מוכרים חייכנים - בין אם זה מהבירה או כי הם פשוט נחמדים ולבביים, מאותו יום שהתחלתי להכיר עוד סוגים וטעמים והתאהבתי בכשות, מביקורים בימי שישי במבשלה וההכרות עם אנשים אמיצים שרק רוצים להביא ולקרב לציבור את הטעם הנהדר של הבירה המיוחדת שהם מיצרים ובירה של אנשים אחרים ( שגם הם מייצרים ).

הלכנו הביתה והתחלתי לחשב איזה בירה אני לא אשתה עוד, איזה סוגים שונים של בירה אני לא אראה יותר מאחר ומעבר ליצור העצמי שלהם הם נתנו במה לייצור בירה לאחרים, איזו בירה תחסר לי ומה יקרה עם כל הציוד.

כן לא קל לפעמים בארץ, לא קל שרוצים להיות הוגנים, לא קל שרוצים להביא בשורה, לא קל לייצר ולשמור על רווחיות ובמיוחד לשמור על מחירים הוגנים.

אז אם אתם אוהבים בירה אני ממליץ לכם על חנות נהדרת עם אנשים נחמדים בשרונה מרקט - ביר מרקט - נסו את הסדרה המיוחדת שיצאה לכבוד פתיחת החנות - במיוחד את בקבוק 2 והבקבוק שמשלב את כל זני הכשות, ואם אתם אוהבים קצת כהה יותר הפרדוקס וחצות יענגו אותכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי