למה אני לא הולך לרכוש את המיני החדש

אז אפל השיקו ליין אייפונים חדש, אייפד פרו אחד, אפל טיוי ומיני חדש - בערך - ולמה אני כותב בערך? כי על פניו הוא די חדש, מצלמה, מסך אבל המעבד הוא משנה שעברה ועוד לא החזק מבין השניים, זהו האייפד שהיה צריך לצאת שנה שעברה מבחינתי.

שנה שעברה אפל בחרו שלא לשדרג את המצלמה, המעבד של המיני ורק להוסיף לו Touch ID, שללא ספק זהו צעד מבורך אולם לא מספק, בעקבות זאת רכשתי את האייר 2, לא אהבתי את הגודל שלו אולם אהבתי את המהירות שלו, אהבתי את המסך הנהדר ( למרות שהמסך של המיני טוב יותר ) ואהבתי את הtouch ID שהיה חדש לי.

לפני שנתיים אפל הוציאו את האייר והמיני רטינה עם מעבדים זהים ( גם לאייפון ) והמכשירים עבדו נהדר, בעקבות כך חשבתי שאנו נקבל גם שנה שעברה מכשירים זהים עם מעבדים זהים אולם לא כך היה הדבר.

השנה אפל בחרו לא לשדרג את האייר שתיים ובצדק מבחינתי ושדרגו את המיני שלוש עם מעבד, מצלמה, מסך, ועוד כמה דברים נחמדים שאפשר לקרוא עליהם כאן, בסופו של דבר שדרוג המעבד היה לא למעבד זהה לאייר 2 אלא למעבד האייפון 6/6+, הנושא מבחינתי די מאכזב מאחר וזהו האייפד שהיה צריך לצאת שנה שעברה, לרכוש אייפד מיני 4 כרגע שווה ערך לרכוש אייפון 6 פלוס, אין שום הבדל למעט גודל המסך, מבחינתי כשדרוג שיצדיק את עצמו אפל היו צריכים לשים את המיני חזרה בקו אחד עם שאר המוצרים שלהם ולא לדחוף אותו לסוף, הם היו צריכים לתת לו את השבב של הA9 ( שאנו יודעים שיש לו שני ג'יגה ראם ) ולהוכיח לנו שהם משדרגים את המכשיר.

האם אפל הולכת לשים סוף לשדרוג האייפדים פעם בשנה? או שכרגע זה היה רק בגלל שהם הוציאו קטגוריה חדשה של אייפדים? האם שנה הבאה אנו נראה שדרוג לאייר בדמות A9 ואולי גם למיני? זה די ברור שאפל מעוניינים לתת את הפוקוס למכשיר החדש שלהם ולבדל אותו כמה שיותר מהשאר, להראות כמה הוא חזק, האם מעכשיו אנו נזכה לסבב עדכוני אייפדים במרווחים שונים? או שעוד חצי שנה אפל הולכת להפתיע אותנו עם אייפד אייר משודרג?

כל אלא גורמים לי לא לרכוש כרגע מיני חדש, בעיקר מאחר והמיני שלי מתפקד מצויין, חוסר הוודאות של מה יהיה עוד חצי שנה והאם יהיה שדרוג למכשיר והאכזבה מהשדרוג למיני בצורה כללית - זהו מיני שהיה צריך לצאת לפני שנה ושווה ערך לאייפון 6+.

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי