סקירת אפליקציה video editing+

שבוע שעבר נחתה בחנות הiTunes אפליקציה חדשה בשם video edit+

האפליקציה כוללת בתוכה מספר כלים הכרחיים לעריכת וידאו וגולת הכותרת שלה היא בשימוש קל ופשוט.

כאשר נפתח את האפליקציה אנו נוכל לערוך פרויקט קיים או ליצור חדש

לאחר שנבחר ביצירת חדש, אנו נוכל לבחור תמונה או סרטון מאלבום המכשיר, לצלם תמונה או סרטון חדשים, לבחור מוזיקה, להקליט או ליצור כיתוב כפתיח.

בבחירה מאלבום התמונות אנו נוכל לטעון מספר סרטונים או תמונות ביחד, דבר אשר מקל מאוד על מלאכת העריכה מאחר ולא צריכים כל פעם לפתוח את אלבום המכשיר בכדי לייבא קובץ אחד.

 

לאחר שטענו את כל הסרטונים אנו יכולים לבחור את סגנון המעבר בין הסרטונים על ידי לחיצה ליד הסרטון, אנו יכולים לראות את ההפרדה של הסרטונים בציר הזמן על ידי פס דק, כאשר נרצה להיכנס לעריכת הסרטון - וכל סרטון כאן נערך בצורה עצמאית, אנו נקיש פעמים על סרטון בציר הזמן שלנו ואנו נזכה לתפריט מורחב

לסרטונים אנו נוכל לבצע חיתוך - trim, החלשת הווליום, כיתוב על הסרטון והוספת פילטר - הכל בצורה מאוד פשוט וקלה ללא צורך בעבודה קשה בכדי להכיר את האפליקציה

לתמונות אנו נזכה לשני כפתורים שונים - במקום ווליום אנו נוכל לבצע זום אין לאזור בתמונה, ובמקום החיתוך אנו נוכל לקבוע את משל הזמן שהתמונה תוצג - בין שנייה אחת לעשר שניות, נוכל כמובן להוסיף כיתוב ופילטר לתמונה.

 

 

 

לסיום אנו נוכל לייצא את הסרטון שלנו לאלבום התמונות, יוטיוב, פייסבוק או וימו ונוכל לבחור את איכות הסרטון.

מה אני חושב על האפליקציה - יש הרבה אפליקציות לעריכת סרטונים בחנות של אפל בלי להחשיב את iMovie החינמית של אפל עצמה, אולם למשתמש הבסיסי שרוצה עבודה קלה בלי להסתבך יותר מידי, שרוצה תוצאה מיוחדת ויפה, שרוצה את הכלים הבסיסיים וההכרחיים לעריכה - יהנה מאוד מהאפליקציה הזו..

קלות התפעול והעבודה מבחינתי היא חלק חשוב מאוד באפליקציה ו - video edit+ מגלמת בתוכה את הפשטות הזו וגורמת לעריכת הוידאו להיות קלה ופשוטה.

היתרון הגדול של האייפון הוא בקלות התפעול שלו וvideo edit + מבחינתי היא תוסף נהדר אשר משקף את קלות התפעול והיצירה שהאייפון מציע - חובה לכל מכשיר!

להורדה

סרטון קצר אשר ממחיש את הפשטות והקלות שבאפליקציה

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי