סקירת אפליקציה - fiddlewax pro


האייפד הוא מכשיר מדהים, אני חושב שהוא אחד המדהימים שיש - ולראייה לכך פשוט יש לפתוח את הiTunes store.

היום אני רוצה להכיר לכם אפליקצית מוזיקה מדהימה שכל כך קל לתפעל אותה והיא מוציאה מכל אחד את היצירתיות שבו גם אם הוא לא יודע לנגן וגם אם הוא לא יצירתי.

Fiddlewax היא אפליקציה המורכבת ממסך אחד בלבד אולם חובקת בתוכה המון פלא.

זו אפליקציה אשר הופכת את האייפד למבחר כלי נגינה, משטח תופים ואזור הקלטה בעל חמישה ערוצים לביצוע לופ - והכל במסך אחד נגיש ופשוט.

המסך מחולק לארבע חלקים - תופים, אזור הקלטה, קלידים והגדרות.

אנו יכולים לבחור בין ארבע ערכות תופים - שתיים מלאות ושתיים מצומצמות, אזור ההקלטה מורכב מחמישה מיני ערוצים שאפשר לשחק איתם, להקליט איתם ולבצע לופ, בקלידים אנו נפגוש 10 כלי נגינה ועוד שני סינתיסייזר, אנו יכולים לשנות את גודל הקלידים ובנוסף לתווים עצמם אנו יכולים לנגן אקורדים - רגילים, ומורכבים בעלי 5,6,7,9 תווים, כאשר נלחץ על אקורד החלק התחתון של הקלידים ישתנה לתווים המרכיבים את האקורד, מה שעוזר לנו ומלמד אותנו כיצד האקורד בנוי ומאיזה תווים.

באזור ההגדרות אנו נוכל לשנות את הסאונד, את סגנון המוזיקה, לשנות קצב ועוד.

את כל ההקלטות שלנו אנו נוכל לשלוח במייל, לפתוח באפליקציה אחרת באייפד - מוזיקה או מידי או להעלות לsoundcloud.

זו אחת האפליקציות היצירתיות והמדהימות שיצא לי לפגוש באייפד, המחשבה שמאחוריה וקלות התפעול שלה מעוררים השראה, אין לי ספק שלמכשיר מדהים כמו האייפד אפליקציה כזו היא חובה.

ישבתי מספר שעות ושיחקתי עם האפליקציה ופשוט לא יכולתי להפסיק לשחק איתה, ככל שיושבים ומתעסקים עם האפליקציה יותר זמן כך מגלים כמה היא מדהימה וכמה כוח יש לה בהוצאת היצירתיות מהאדם, בשילוב עם audiobus האפליקציה מקבלת הרבה יותר יכולות וכוח, פשוט מדהים!

מומלץ ביותר לכל אחד שאוהב מוזיקה

להורדה

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי