לכל סיר יש מכסה

לכל סיר יש מכסה - ומה זה אומר? לכל אחד מתאים משהו אחר והיום אני מדבר על האייפונים החדשים.

אתמול הייתי באיידיגיטל ושיחקתי עם האייפונים החדשים, במילה אחת - נחמד, הגימור שלהם נעים ביד, והממשק הוא הנוח ביותר, אפל הוסיפו מבחינתי דבר חשוב ביותר והוא שינוי גודל התצוגה - היכולת להגדיל את גודל האייקונים, הממשק מבחינתי נראה רע ואפילו קטן מידי ללא אותה פעולה פשוטה של הגדלת האייקונים, הכל נראה מכווץ וצריך מבחינתי להתאמץ ולנסות להבין על מה אני מסתכל.
הפעולה של הגדלת האייקונים מביאה לביטול מספר אלמנטים כמו סיבוב הממשק באפליקציות מסויימות, האמת שלי זה לא הפריע מאחר ולא נוח לסובב את האייפון בכדי לעבוד איתו, הגודל שלו במצב פורטרט הוא מצויין והעבודה עם שתי אצבעות לכתיבה ( כמו שאני עושה עכשיו ) היא נהדרת.

נתקלתי אתמול באנשים שממש התלהבו מהתצוגה שמסתובבת ( מבחינתי זה איום ) היכולת לכתוב במאונך במקלדת גדולה היא לא ממש נוחה מאחר וכל האחיזה של המכשיר היא שונה עם האצבעות, זה לא כמו האייפד מיני שיש תמיכה לשאר המכשיר עם האצבעות אלא צריך לעטוף את המכשיר עם האצבעות, המקלדת קטנה יותר ( ברור ) מהאייפד מיני והבאת האצבעות למרכז המסך בכדי לכתוב לא נוחה.
ניסיתי להבין מה כל כך נוח במסך ה5.5 אינטש, אין ספק שלהסתובב איתו בכיס זה לא פיקניק, הסיכוי שאנשים ישאלו אותי אם אני שמח לראות אותם היא מיותרת מבחינתי.. היתרון היחידי הוא אם רואים הרבה סרטונים, אם יש בעיה בעיניים הדורשת להגדיל את הכתב לגדול מאוד ( יש פיתרון בשם משקפיים ) או אם לא רוצים להסתובב עם אייפד מיני בתיק.
כן זה נחמד מסך גדול אולם הוא לא אייפד - הרבה אפליקציות איכותיות נועדו לשימוש רק לאייפד - כמו מוזיקה, ציור ( אף אחד לא ישכנע אותי שעל 5.5 זה נוח לצייר ) ואפילו עריכת תמונות.
טלפון כשמו הוא כן - טלפון, הוא דרך נהדרת לשיחות, סמסים ומיילים, אולי קצת עריכת תמונות פשוטה והוספת פילטרים אולם לא לעבודה רצינית ויצירה.
כן אפשר אבל זה לא נוח!
גם הכתיבה שאני עושה עכשיו היא סבירה אולם לא נהדרת, לעשות דברים מהאייפון זה לא כמו לעשות מהאייפד, איכות האפליקציות והיכולות שונה בתחלית.
אולם כמו שמעידה הכותרת - לכל סיר יש מכסה ויש מי שימצא את האייפון 6 פלוס כהחבר הכי טוב שלו, לצערי אני לא התחברתי, גם ה - 6 היה לי קצת גדול מידי..
נראה מה יוליד יום ואם מה אני אמצע את עצמי בעוד כמה חודשים..
מה אתם בחרתם?


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי