Ate vex 4g יורוקום משיקה מכשיר חדש

יורוקום משיקה מכשיר אנדרואיד חדש ZTE Vec 4G

האמת אין לי ניסיון עם המכשירים ( אשמח לנסות מתי שהוא ) אולם הוא נראה לא רע, המחיר הנמוך יחסית יכול להתאים להרבה אנשים במיוחד שיש שנתיים אחריות..

קבוצת יורוקום משיקה סמארטפון חדש תומך דור 4 מבית ZTE

ZTE Vec 4G

מכשיר דור 4 עם מהירות של עד 150MB לגלישה, צפייה בסרטונים, הורדת אפליקציות ועוד. לצד פיצ'רים טובים ומחיר משתלם של 1499money) (Best value for המכשיר מסתמן כמי שצפוי להוביל בדגמי Mid-range בשוק המקומי.

קבוצת יורקום משיקה בימים אלה את ZTE Vec סמארטפון חדש של המותג הסיני המוביל. ה- Vec 4G, הינו מכשיר דור 4 עם מהירויות גלישה של עד 150MB, יש לו מסך "5 בתצוגה חדשה וברורה ברזולוציית HD, הוא מאובזר בשתי מצלמות: אחורית עם 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם 5 מגה פיקסל. יש לו מעבד עוצמתי מרובע ליבות במהירות 1.2GHz מבית Qualcomm שמביא לתוצאות וביצועים במהירות עבודה גבוהה במיוחד. בעל מערכת הפעלה Android בגרסתה העדכנית ביותר KitKat 4.4. מעבר לזה מדור במכשיר קל משקל – רק 130 גרם, עובי – 7.8 מ"מ, 16GB מובנה וחיי סוללה ארוכים במיוחד (2300mAh).

עד היום השיקה החברה סמארטפונים שיועדו לפלח השוק הבסיסי -ZTE KIS, ZTE Baker ומכשיר הסלולר ZTE Blade III שמכר מעל ל- 50,000 מכשירים. כמו כן, טאבלטים דגמי: S7Q ו-S8Q, מבוססי אנדרואיד גרסתJelly Bean עם מעבדים עוצמתיים מרובעיליבות.

אילן גרינבוים מנכ"ל קבוצת יורוקום: "ל- ZTE מנעד רחב של מכשירים המתאימים לצרכים שונים ותקציבים משתנים. בימים אלו משיקים את ZTE Vec 4G, מכשיר חדש דור 4 עם מהירות גבוהה, מעבד חזק ובמחיר משתלם ותחרותי, שאני מאמין כי יזכה להצלחה בקרב הקהל המקומי. המכשיר החדש נועד לתת מענה הולם לשוק שמתחיל להשתנות לכיוון הדור הרביעי, שכבת האוכלוסייה המחפשתטלפון איכותי במחיר שווה לכל נפש הולכת וגדלה, גם בגלל הרגולציהשהתהוותה בישראל, ומכשיר זה הינו אחד ממכשירי האנדרואיד המשתלמים ביותר בעולם הסמארטפונים של הדור הרביעי". לדברי גרינבוים, מדובר בחלק חשוב באסטרטגיה של יורוקום ו- ZTE לתת את התשובה האופטימלית בשוק ה Best Value for Money, שכבתהאוכלוסייה המחפשת טלפון איכותי במחיר שווה לכל נפש הולכתוגדלה, גם בגלל הרגולציה שהתהוותה בישראל, ומכשיר זה נותן מענהמצוין ומשתלם לקהל שמחפש גם תכונות מתקדמות לסמארטפון דור 4".

מחיר השקת המכשיר 1,499 ₪ כולל אחריות של שנתיים.

הסמארטפון החדש ZTE VEC 4G יימכר ביורוקום, סלקום, פלאפון, בחנויות וברשתות המתמחות בתחום הסלולר ברחבי הארץ

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי