סקירת אפליקציה math city

מעבר למשחקים וקריאה רגילה האייפד יכול לשמש כמכשיר ללמידה, ואין דרך קלה ומהנה יותר מאשר ללמוד על מספרים - אחדות, עשרות, מאות ואלפים מאשר עם האייפד

 

האפליקציה מחולקת לשלוש - בחלק הראשון אנו נלמד על המספרים, נלמד על 1-9, לאחר מכן נכיר את 10, ואז נעבור ל10-99, וכן הלאה עד ל1000, לאחר שנסיים ללמוד על המספרים אנו נזכה למבחן קצר בכדי לסכם את כל מה שלמדנו.

 

הלימוד בכל שלב כזה הוא פשוט - בהתחלה אנו נלמד לספור עד 9 ולהכיר את המספרים,

לאחר מכן נעבור שלב ונכיר את 10, בעזרתו אנו נלמד לבנות מספרים גדולים יותר - עשרות

לאחר מכן את המאות

ונכיר את האלף, לאחר שסיימנו את ההכרות עם המספרים אנו ניבחן, אנו נקבל מספר ונצטרך לבנות אותו או שנצטרך לכתוב את המספר על ידי תרגום החלקים

בעבודה עם הילדה שלי על מספרים ביקשתי ממנה לומר לי את המספר בקול לפני שהיא התחילה להשלים ולבנות אותו, הייתי המום מקלות ההבנה ( האפליקציה באנגלית ) והתפקוד של ביתי, לאחר חצי שעה של משחק ( בשבילה ) היא יכלה לקרוא ולהבין את הכמויות של עשרות ומאות ללא כל בעיה.

בחלק השני של האפליקציה אנו צריכים לבצע לבנות מספר קיים - הפעם בצורת ביניין,

 

 

גם כאן שמחתי לגלות שהנושא עובד, לאט לאט הצליחה ביתי לכמת ולהבין כמויות ואת ערכי המספרים, והכל בצורה פשוטה וקלה וכדרך משחק מהנה..

החלק האחרון של האפליקציה הוא הנאה לילדים, בכל שלב הילד מקבל מדבקה, ולאחר השלמת כל השלבים והמבחנים הוא יכול לבנות לעצמו עיר שלמה

ככל שהילד ממשיך לתרגל הוא מקבל עוד מדבקות - ואיזה ילד לא אוהב מדבקות?? רק בכדי לקבל ולאסוף את כל המדבקות חזיתי בביתי חוזרת שוב ושוב ומתרגלת מספרים!! איזה כיף.

לסיכום - נכון לא חייבים אייפד בכדי ללמוד אולם פישוט תהליך הלמידה וההנאה שהילד שואב מהתעסקות עם המכשיר הוא מדהים, ההסוואה של לימוד בתוך משחק אשר מדרבן את הילד להמשיך ולתרגל וללמוד באופן עצמאי הוא מבורך, במקום לסחוב ספרים, חוברות, כלי כתיבה ומדבקות ( צופרים ) אנו יכולים להסתפק באייפד אחד.

כל תהליך העבודה עם ביתי באפליקציה היה פשוט, מהנה ובעיקר חינוכי, מומלץ בחום לכל הורה ובעיקר לכל ילד.

להורדה

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי