סקירת אפליקציה - video craft

מכשירי ה - iOS הביאו בשורה של ניידות ויכולות מדהימות לעולם עריכת הוידאו, היום אני סוקר אפליקציה בשם video craft ליצירה ועריכת סרטונים אשר מפשטת את תהליך העריכת והיצירה בצורה נהדרת.

 

כאשר נפעיל את האפליקציה בפעם הראשונה אנו נבחר בין שימוש במצלמה ועבודה עם תמונות וסרטונים אשר נמצאים במכשיר שלנו.


השלב הבא יהיה לבחור את סגנון הסרטון, אנו נוכל ליצור סרטון בצורת ריבוע, פורטרט 4:3,16:9 או לאורך 4:3 ו 16:9.

לאחר מכן אנו נבחר תמונה או סרטון מהמכשיר (או נצלם) ונטען אותם לאפליקציה

לאחר שטענו את הסרטון או התמונה אנו נוכל לבצע בהם שינויים על ידי לחיצה על האייקון מצד שמאל, אנו נוכל לערוך אותם - כאשר בתמונה זה מתבטא באורך שהיא תוצג וfade in/out ואילו בסרטון אנו נזכה לשלל אפשרויות כמו הורדת סאונד, התאמת מהירות, הרצת הסרטון אחורה, fade in/out וביצוע trim.

במידה ונרצה לחתוך את הסרטון אנו נעשה את זה על ידי הבאת סמן הזמן לנקודה הרצויה ולחיצה על אייקון המצלמה (מצד שמאל) אז יופיע לנו תפריט קטן אשר יתן לנו את הפונקציה split.

אין לנו הגבלה על כמות התמונות או הסרטונים שאנו מוסיפים.

בנוסף לכל אפשרויות העריכה האלו אנו יכולים להוסיף לסרטון שאנו יוצרים מוזיקה, אפקטים, הקלטת קול, תמונה ממאגר התמונות שלנו או תמונה מהאפליקציה וכיתוב.

 

 

 
 

אחד הדברים הנהדרים מבחינתי הוא בהוספת הכיתוב - לאחר הוספת הכיתוב אנו פשוט מזיזים אותו על המסך עד שנמצא את המקום המתאים לו מבחינתנו, אנו יכולים לשנות את הפונט ולבחור במספר צבעים.

לאחר שסיימנו את הסרטון אנו יכולים לייצא את הסרטון לyoutube אינסטגרם facebook לשלוח אותו במייל או לאפליקצית התמונות שלנו.

לסיכום -

Videocraft היא אפליקציה פשוטה לתפעול הנותנת המון כוח לידי המשתמש, יש לה אפשרויות שאפילו לimovie אין... ובנוסף להכל היא מסתדרת מצויין עם עברית.

למי שרוצה עריכה פשוטה ובסיסית של סרטונים ( וזה מרבית המשתמשים ) עם אפליקציה קלה (מבחינת משקל) וקלה תפעולית ימצא את videocraft חביבה ומושלמת בשבילו, ומי שירצה עריכה קצת יותר מקצועית ימצא שאפשר להפיק מהאפליקציה הזו המון המון כיף!

להורדה

סרטון קצר מתמונות שעשיתי רק בכדי להמחיש את קלות השימוש - סהכ לקח לי 3 דקות ( כולל העלאה ) פשוט וקל להפוך צילומים של יום לסרטון.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי