סיכום אירוע אפל

אז מה היה לנו?

 

מערכת הפעלה שולחנית חדשה, מערכת ניידים מעודכנת ( מיום שני ) , iMac חדש עם מסך ברזולוציה גבוהה, מק מיני חדש, אייפד מיני בצבע חדש ואייפד אייר חדש!!

עכשיו את דעתי בקצר -

שנה שעברה שמחתי על האייפד מיני עם המסך רטינה - הוא קיבל חומרה זהה לאייפד אייר מה שנתן את התחושה שאני צריך לבחור בין שני מכשירים זהים מבחינת יכולת והשוני העיקרי הוא גודל המסך ( של המיני טוב יותר - יותר פיקסלים ) אולם השנה אפל לא עדכנו את המיני כמעט בכלל - ומה שעודכן לא ממש עוזר לי עם מהירות האינטרנט בארץ.. וצבע זהב .. טוב אין לי בעיה עם עוד צבעים לא ממש משנה לי, אפילו המעבד נשאר אותו המעבד A7 ואותה המצלמה לעומת האייר שקיבל כל כך הרבה עדכונים, מעבד חזק יותר, מעבד גרפי טוב יותר, מצלמה הרבה יותר טובה מעבר לכל זה הוא נהייה דק יותר וקל יותר!!.

אפשר לראות שאין הבדלים מבחינת משקל וגודל במיני החדש והאייר ממשיך להצטמצם..

 

מעבד משנה שעברה לעומת מעבד חדש ועוצמתי

 

מצלמה משופרת הכוללת slo-mo - ביננו גם האייפד מיני יכול לעשות את זה..

 

לסיכום - אני מאוכזב

אם ציפיתי לראות מפרט זהה בין שני האייפדים לצערי לא זכיתי לראות את זה.

האמת שחשבתי לפני לרכוש את האייר לשטח מסך גדול יותר, למרות שאני מאוד אוהב את המיני שנכנס לכיס בקלות , הייתי שמח למצלמה משופרת במיני ולמעבד חזק יותר..

אולי אני פשוט צריך כיסים גדולים יותר..

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי