Pantum משיקה מדפסת wifi זולה במיוחד

PANTUM משיקה מדפסת לייזר קומפקטית עם חיבור wifi במחיר זול מאוד ( לזמן המבצע ), המדפסת מיועדת ופונה בעיקר לקהל הסטודנטים אולם כהורה אני יכול לחשוב על עוד שימוש - הדפסת תמונות לצביעה וציורים של הילדים..

המדפסת בעלת מחסנית צבע שחור בלבד ומיועדת בעיקר למסמכים, עבודות וכדומה, מבחינתי המחיר הזול של המדפסת בשילוב עלויות הדפסה נמוכות ( אשר מתאימות למדפסת לייזר ) הן פתרון נהדר לשימוש ילדים ( בנוסף לסטודנטים ותלמידים ) .

ההודעה מהעיתונות

P2500W במחיר מיוחד לקראת החזרה לאוניברסיטאות

PANTUM משיקה מדפסת Wi-Fi קומפקטית במיוחד במחיר הנמוך בארץ 299 ₪

חברת פנטום, ממובילות תחום הדפסות הלייזר, משיקה כעת בישראל את מדפסת ה-P2500W, מדפסת Wi-Fi קטנה במיוחד וידידותית לסביבה עם ציון EnergyStar2.0.

ה-P2500W הינה מדפסת לייזר שחור לבן העונה על הצורך הסטודנטיאלי המתעורר למסת הדפסות גדולה בשילוב עם טכנולוגיות מתקדמות,Wi-Fi וניידות. אלמנט ה-Wi-Fi מאפשר למקם את המדפסת באופן חופשי ללא צורך בחיבור קווי למחשב ובכך לחסוך במקום .

יחד עם יתרונות אלו המדפסת מציעה עלות הדפסה לדף נמוכה בזכות מחסנית סטנדרטית של 1,600 דפים ומחזור הדפסה חודשי עתיר תפוקה של עד 15,000 דפים ברזולוציית 1200x1200dpi להארכת חיי ההדפסה.

נתונים נוספים: מהירות הדפסה של עד 22 דפי A4 בדקה, זמן הדפסת הדף הראשון של 7.8 שניות לקיצור זמן האתחול, ממשק התקנה קל ונוח בעברית, מגש לכ-150 דפים ומשקל של 4.75 ק"ג בלבד (כולל מחסנית).

מיה אזולאי, פנטום ישראל בע"מ, מוסרת כי "חשוב היה לנו להנגיש לקהל הסטודנטים בישראל מדפסת Wi-Fi בעלת יכולת הדפסה גבוהות במיוחד במחיר נמוך ואטרקטיבי" היא מוסיפה כי "מדפסות Pantum מעניקות פתרונות רבים בכל תחומי ההדפסה וההדמיית הלייזר ואנו שמחים ביכולתנו לרתום פתרונות אלו לטובת ציבור הסטודנטים בארץ".

המדפסת מושקת בימים אלה ברשת קרביץ, ברשת אקדמון ואצל המשווקים המורשים בישראלבמחיר השקה מיוחד. מחיר המבצע יחל בין התאריכים 26.10.14 ועד 30.11.14.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי