סקירת אפליקציה למק - affinity

אני בדרך כלל לא סוקר אפליקציות למחשב - למק וזאת בעיקר שאת מרבית היום שלי אני מעביר עם האייפד, אולם אם יש אפליקציה שכל כך מרשימה אותי אני חייב לכתוב עליה וליידע את כולם, כך שיום אחד מצאתי אפליקציה חדשה בapp store שהיא לעיצוב וציור בוקטורים, האפליקציה יודעת לעבוד עם קבצי eps לדוגמא ופתרה אותי משימוש בadobe illustrator, תשלום חד פעמי וזוכים לקבל אפליקציה מהמדהימות שיצא לי לעבוד איתן - ומה שנשאר לי זה בעיקר לבקש כזו אפליקציה לאייפד...

אז מה אנחנו מקבלים?

אנחנו מקבלים כרגיל עדכונים חינם כיאה לאפליקציה איכותית וולא תשלום חודשי.

אנחנו מקבלים אפליקציה / תוכנה מהמדהימות והמהירות שנתקלתי בהן בזמן האחרון.

ציור וקטורים עם יכולות מדהימות.

בחירת צבעים וניהול צבעים מדהים.

יצוא שכבות - כל שכבה כקובץ.

עבודה מדוייקת עם יכולת הגדלה עצומה.

פיצרים ויכולות ששמות את שאר האפליקציות בצד...

אבל הרבה יותר קל לראות את הסרטון הזה ולהבין על מה אני מדבר

 

קישור להורדה

קישור לאתר

עד ה9 באוקטובר האפליקציה תמכר במחיר מוזל - כדי למהר..

עוד כמה תמונות בכדי להיתרשם

 

 

 

 

 

בעתיד הקרוב החברה מתכננת השקה של עוד שתי אפליקצציות אחת לעריכת תמונות והשנייה לפרסום - יש למה לחכות..

page3image5512 page3image5680

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי