חווית שדרוג המק ליוסמיטי ו8.1

 היום החלטתי לשדרג את המק - הכנתי לעצמי כמה שעות פנויות ללא הפרעה והתחלתי להוריד את העדכון

החלק הזה תלוי במהירות האינטרנט - ולי לקח להוריד את העדכון כחצי שעה, על פי מאמרים שקראתי הדבר לקח לאנשים מספר שעות, התחלתי בעדכון והלכתי לעיסוקי, לאחר חצי שעה חזרתי לראות איך מתקדם העדכון וגיליתי ש... נגמר, הסתיים, איזה כיף, שדרוג מערכת מלא בחצי שעה.. הערתי את המחשב וגיליתי מכשיר שעבר שדרוג רציני, בכל השלוש שנים שיש לי מק זה המכשיר היחידי שעם כל שדרוג מערכת הפעלה נהייה יותר מהיר, התחלתי להכיר את הסמלים החדשים וראיתי איך המחשב מגיב מהר יותר ממה שהוא היה.
פיצר נחמד שיש במערכת ההפעלה הוא צילום מסך המכשיר בחיבור למחשב ( עם כבל ) נחמד מאוד שלא צריך אפליקציות צד ג׳ לנושא, לצערי אצלי הסאונד היה בדיליי קצת ולא אפשר לבצע הסרטה איכותית, מעניין אם זה פועל יוצא שבחרתי את סאונד המכשיר או בגלל גילו של המק שלי ( 2011 ).
מעבר לכך כל הנושא של הורדה ושדרוג - לקח לי שעה ומעבר לזה כמו כל דבר במק - זה היה פשוט ושום דבר לא נמחק..



בלילה שיגרתי את האייפד והאייפון ל8.1, האייפד תפקד טוב עם 8.0.2 אולם האייפון סבל מאיטיות מחרידה, לשמחתי לאחר פתיחת המכשיר בבוקר עם העדכון החדש גיליתי שהמכשיר חזר לחיים, האייפון חזר להגיב מהר ולבצע את כל הפעולות שקודם הוא חשב עליהן..
האייפון כרגע עובד טוב, יש עיקוב קל בפתיחת אפליקציות מסוימות ( מעטות מאוד ) אולם הוא מגיב הרבה יותר מהר ממקודם, זה לא אייפון חדש, אייפון בן שלוש שנים שמתפקד בצורה מסבירת רצון.
אם קודם חשבתי מה עשיתי שעדכנתי את המכשיר - היום אני שמח על כך, תוספת הפיצרים כמו שיחות באייפד או העברת סמסים שווים את השדרוג.
החלק הבעייתי הוא נושא הסוללה, השאלה המתבקשת האם זה עייפות החומר או צריכה מוגזמת של מערכת ההפעלה, בכל זאת מדובר על מכשיר של שלוש שנים..
המלצה שלי לבעלי 4s -שדרגו ותהנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי