סקירה שואב אבק דייסון v-10



כבר כמה שנים (בערך 7) שיש לי שואב אבק של דייסון - DC 29
והוא עובד מצויין, עושה את העבודה שלשמה הוא נרכש, אולם תקופה ארוכה רציתי שואב אבק אלחוטי, כזה שאני לא אצטרך כל פעם לחבר לחשמל, לסחוב ממקום למקום, להוציא מהארון, להחזיר לארון, אחד כזה שאם אני יורד לשאוב את הרכב אני לא צריך לקחת איתי כבל מעריך ואביזרים.
הדבר שמנע ממני לרכוש את הדגמים הקודמים היה בעיקר משך העבודה, הוא לא היה ארוך מספיק בכדי שאני אוכל לקחת אותו איתי לרכב ולעבוד איתו, מבחינת הבית הייתי מוכן להמשיך להיסחב עם השואב הגדול שלי עוד קצת.

כבר הייתי קרוב מאוד לרכישה של הדגם הקודם אולם החלטתי לחפש מתי יוצא דגם חדש ולפתע ראיתי שהושק דגם חדש לפני כשלושה חודשים - הוא רק לא הגיע לארץ…
חשבתי לרכוש אותו דרך אמזון אולם ביחד עם המשלוח והמיסים זה כבר לא היה כדאי מבחינתי ובנוסף לכך - אחריות.

מילה קצרה על אחריות, לאורך כל השנים שיש לי את הדייסון שלי לא נזקקתי לשירותי אחריות, לא היו לי בעיות איתו, וקרוב לחמש שנים אפילו לא ניקיתי את המסננים שלו - פשוט כי לא ידעתי שאני צריך לעשות את זה ולא ידעתי שיש לו..

החלטתי לחכות טיפה ולראות מתי המכשיר יגיע לארץ, לשמחתי הוא הגיע די מהר - יחיסת, אולם מחירו היה גבוה מאוד, באזור ה3650 שח.. החלטתי לוותר, זה היה סכום גבוה ממה שרציתי להוציא על שואב.

לפני שבוע וחצי נאלצתי לרכוש כיריים חדשות וראיתי את השואב קורץ לי, הלכתי לראות ולהתנסות, המחיר ירד ועמד על 3190 שח, רכשתי את הכיריים והשואב לא יצא לי מהראש.

בין לבין היו לי כמה עבודות בבית שדרשו שימוש מוגבר בשואב, גיליתי שאם אני רוצה להקל על עצמי בכמה עבודות ביתיות שווה לי להשקיע ולהתחדש בשואב חדש, חזרתי לחנות לאחר שעשיתי סקר מחירים באינטרנט וגיליתי שהוא נמכר בפחות 100 שקלים בחנות אחרת, הלכתי לחנות מוכן לנסות להשוות מחירים וגיליתי שהם כבר השוו את המחיר, 3090 שח, חשבתי איזה יופי, אני יושב עם האיש מחירות ושואל - יש מה לעשות עם המחיר? הוא בתגובה הוריד לי עוד 100 שקלים ולאחר מכן היתה לי הנחה נוספת בכרטיס אשראי כך שהכל יצא לי 2800 שח..

לאחר הסיפור המייגע למה רכשתי וכמה עלה לי אני אספר לכם איך הוא!

קודם כל הוא קל, בהשוואה לדייסון הישן שלי הוא ממש קל, מה גם שאני לא מחזיק אותו ביד כל הזמן אלא הוא נשען על הרצפה..
יש לו שלושה מצבי שאיבה - רגיל -חזק - חזק מאוד, כל מצב משתמש ביותר בסוללה וזמן העבודה שלו יכול להיות מ15 דקות במצב החזק ל60 דקות במצב הרגיל.
החלטתי להשתמש במצב הרגיל בבית מאחר והוא פחות רועש כך, הייתי מוכן לכך שאני מעביר אותו מהר מאוד למצב החזק ביותר שלו ולהפתעתי השואב עבד יפה מאוד, הוא הסתדר עם שאיבת השטיחים והרצפה במצב הרגיל בצורה נהדרת והוא היה די שקט, הוא לא יצר רטט לא נעים ביד לאחר פרק זמן עבודה ארוך כמו שאפשר להרגיש בשימוש עם מקדחה או משייפת.

לקחתי אותו לסיבוב במכונית ( כי זו הייתה אחת הסיבות העיקריות לרכישה ) והוא עשה עבודה לא רעה בכלל, מה שבעיקר הגביל אותי לא הייתה עוצמת השאיבה אלא השימוש באביזר קצר מידי, מה שגרם למיכל הלכלוך להפריע בשאיבה, כאשר השתמשתי בצינור הגמיש לא הייתי מרוצה מעבודה איתו ולכן השתמשתי בעיקר בראש שטוח, פיה ארוכה ומברשת עם שערות.


טעינה
המכשיר מגיע עם עמדה לחיבור לקיר אשר המטען מתחבר אליה, החיבור לכך לי כ4 דקות והיה לי שואב אבק נטען תלוי.
על פי היצרן השואב זקוק לטעינה של 3.5 שעות כאשר הסוללה ריקה, במהלך השימוש היום יומי שלי איתו אני לא מגיע לפריקה מלאה של הבטרייה אלא רק כאשר ניקיתי את הרכב.

לסיכום
שואב אבק קל, חזק ומצויין שיכול להחליף גם שואבים גדולים יותר.
מחיר קצת גבוה אולם תחת המחיר מסתתרת האיכות!




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי