iOS 12 האייפונים והשעונים החדשים - מה אני חושב על זה

נתחיל מהסוף, גרסה 12 שוחררה אתמול בלילה וזהו העדכון הראשון.. אני חושב, שעבר כל כך מהר וחלק למרות המשקל שלו, התקנתי את מערכת ההפעלה על שלושה טלפונים ואייפד מיני 2 והמכשירים פשוט רצים, בעבר כל עדכון, במיוחד לאחר העדכון המכשיר היה זוחל, מתחיל לאט, נפתח לאט והפעם הדבר ממש שונה, המכשירים שלי התעורר לחיים.
יש המון דברים חדשים ונחמדים בגרסה החדשה ואני אעבור עליהם בפוסטים אחרים לאחר שאני אלמד ואשחק איתם קצת.

ועכשיו - מה אני חושב על המצגת של אפל מלפני שישה ימים
חיכיתי קצת יותר זמן עד שהחלטתי לכתוב את דעתי מאחר ולא ממש הייתי בטוח, רציתי לקבל אישור שאני לא יחידי עם הדעות האלו ולאחר שקראתי קצת וראיתי חוות דעת של אחרים הבנתי שאני לא לבד, המצגת הייתה משעממת! לאורך השנים סטיב גובס ידע איך לעניין אותנו, הוא הצליח לגרום לנו התרגשות בזמן שהוא היה מציג את הדברים והמצגת הייתה כמעט במלואה one man show אולם מאז שטים קוק מנהל את החברה הוא דואג ליצור מערך מגוון יותר ולתת חשיבות לעוד דברים - לא שזה רע, אולם מבחינתי הרעיון הוא לגרום לי לרצות לראות את המצגת וההשקה של מוצריפ ולא להרדם באמצע כי האנשים שמציגים ומספרים לי על מה חדש - פשוט משעממים!
יופי שהמכשיר מהיר, יופי שאתה מתרגש, יופי שהמכשיר לא פוגע באיכות הסביבה, יופי שאתם משתמשים באנרגיה ירוקה בחנויות ובמפעלים שלכם, את זה אני לא קונה, אני רוכש את האייפון, אני רוכש את האייפד, אני רוכש שעון, בואו תגידו לי למה ומה עשיתי שהמכשיר של השנה הוא כל כך מיוחד ומדהים, אבל גם זה לא היה השנה במצגת וכל מה שהיה זה - המכשיר שלנו מהיר יותר ב15 אחוז משנה שעברה - ברור, עשיתם שבב חדש שהוא יותר חזק, אבל רק ב15 אחוז? איפה אפל שמשווה את כוח העיבוד של המכשיר החדש למכשיר הראשון וגורמת לנו לראות כמה התקדמות הייתה ב11 שנה?
נו, לא נורא, בואו נראה מה היה לנו

 שלושה מכשירי טלפון עם מסכים גדולים ועצומים, באמת אפל? 5.8, 6.1 ו 6.5? למה כל כך הרבה מכשירים? אה אחד יהיה זול יותר.. אוקי, כמה זול יותר? אה.. כמו האייפון פלוס של שנה שעברה? כזה שלחלק מהאנשים היה קשה לרכוש אותו? או כיום שהמכשיר הקטן ביותר שלכם הוא יותר גדול מבחינה פיזית - גם אם שטח המסך עצמו יותר גדול בצורה יחסית - מהמכשיר הכי קטן שלכם משנה שעברה.. מה עם אנשים שלא רוצים כשיר כל כך גדול? מה עם אנשים שרוצים מכשיר שנכנס לכיס ולא מפריע ברכיבה על אופניים? או הליכה? כזה שלא מפריע לך שאתה יושב, כזה שאתה לא צריך להוציא מהכיס שאתה יושב או כזה שאתה לא מפחד לעקם אותו כי הוא גדול מידי להכניס לכיס הקדמי אז הכנסת אותו לאחורי ושכחת להוציא שהתיישבת..
טוב אני אולי קצת מגזים ( ממש לא ) אבל השנה לא היה חידוש מבחינת המכשיר עצמו, יש שבב חדש מהיר יותר, חזק יותר שצורך פחות אנרגיה ואולי קצת יותר זיכרון במכשיר, לא מלהיב במיוחד.
 שעונים - אני לא אדם של שעון על היד, יש לי טלפון ואני רואה בו את השעה, שהייתי צריך שעון לעבודה השתמשתי, אולם מעבר לכך הייתי מוריד אותו והולך ללא, גם שרצתי או שחיתי לא ממש השתמשתי בשעון, נכון זה נחמד לראות דופק ולדעת היכן אתה עומד ומה מצבך מבחינת זמני ריצה ומהירות אולם בשל מסויים זה כבר לא היה חשוב לי.. יש הרבה חידושים בשעון ואין ספק שזה היה החלק הכי מרגש במצגת, אם לא מחשיבים את גרסה 12.

ועכשיו - מערכת הפעלה חדשה עם מלאה דברים חדשים אולם הכי חשוב הוא שהפעם אפל שמו דגש על יציבות ומהירות מערכת, בנוסף הם הוסיפו כמה דברים - חשובים יותר או פחות, סימנתי את הדברים שנראים נחמד מבחינתי

הוספת סטיקרים, אימוגים למצלמה - חביב

 זמן מסך ואיזו אפליקציה בשימוש - אחד הדברים הכי נחמדים מבחינתי שאפל הוסיפו - ככה אני יודע כמה יוטיוב הילדים שלי צרכו ואני אוכל להגביל אותם…
 סידור מערכת ההתראות - נהדר
 הדלקה של - נא לא להפריע לפרקי זמן קצרים יותר במהלך היום ולא לכל הלילה כמו שהיה
 תאימות מערכת ההפעלה למכשירים מדורות ישנים - אני לא מכיר עוד חברה שתומכת אחורה כמו שאפל עושה - ביננו - יש רק עוד חברה אחת שמייצרת מערכות הפעלה לטלפונים והיא לא ממש איכותית - מבחינתי
 שיפור מהירות המערכת!
די סיכמתי את המצגת של אפל והדברים החשובים, בקרוב אכתוב עוד על הדברים החדשים והמעניינים מבחינתי במערכת החדשה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי