סוויץ עדכון גרסה 6 - מה אני חושב

לפני כמה ימים נינטנדו שחררו עדכון גרסה וחשבתי לעצמי שאני לא זקוק לעדכן את המכשיר שלי, לא הייתה לי כל כוונה לשחק משחקים על גבי האינטרנט ואין לי רצון לעשות מינוי, מה גם שאני לא מתכוון לשלם בכדי לשמור את ההשגים שלי בענן, אם זה בחינם זה מבורך אולם אם לא אז אני לא מתכוון לשלם, זה לא עד כדי כך חשוב לי.

פתחתי את הקונסוליה ושיחקתי קצת, רציתי לראות מה חדש בחנות ואם יש מבצעים חדשים לכבוד הגרסה החדשה, התברר לי שבכדי להמשיך לגלות ולהגיע לחנות עלי לעדכן גרסה במכשיר, החלטתי לא לעדכן ונזרקתי למסך הראשי, ניסיתי שוב ובכדי להיכנס לחנות עדכנתי את המכשיר, על הדרך עודכנו גם הגויסטיקים - אני לא אתרגל לקרוא להם גויקון.

מה אני חושב על כך:
באמת שלא הייתי מוכן לנושא, לא חשבתי שיכפו עלי לעדכן גרסה באם אני רוצה להיכנס לחנות, הרי מה הקשר בין כניסה לחנות ורכישת משחקים לבין עדכון גרסה למכשיר אם אני לא מעוניין להשתמש בפונקציות שהעדכון מספק לי.. אני יכול להבין את הצד של נינטנדו - אם רוצים לשמור על איכות ויישור קו בין כל השירותים צריך לבצע עדכון כללי, אם אני רוצה להשתמש באחד השירותים שלהם אני מחוייב לעדכן - זו השקפת העולם שלהם, לא הייתי חייב לעדכן ויכולתי לבחור לא להיכנס לחנות ולרכוש משחקים פיזיים בלבד, אני לא יודע איך זה היה משפיע על המשחק הפיזי אם היה לו עדכון ואם הוא היה מבקש ממני לעדכן את המערכת בכדי לעדכן את המשחק ולטעון תוכן נוסף אולם בסופו של דבר זו הייתה בחירה שלי להמשיך ולעדכן את המכשיר - למרות שבצורה כל שהיא נינטנדו כפו את זה עלי.
אולם יאמר לזכותם שלמרות שיצא עדכון מערכת הוא לא משפיע על המשחקים ואיכות המשחק.

על מה כל העדכון?
כל מה שהעדכון מספק מעבר לחווית משחק, ועדכון הגויסטיק הוא בעצם חיבור לשירות החדש של נינטנדו ומשחק און ליין, עד היום הוא היה חינמי ומעכשיו באם נרצה לשחק עם חברים על גבי האינטרנט או משחקים נוסטלגים אנו נאלץ לשלם.
אני חושב שזו טעות מבחינת נינטנדו לחייב אנשים אם הם רוצים לשחק עם אחרים על גבי האינטרנט, זו צריכה להיות שאיפה שלם והדבר אמור להתגלם במחיר המשחק שקונים אותו, באם נינטנדו מציעה שירותי משחק או את היכולת לשחק כנגד אנשים און ליין זה צריך להיות חינם מאחר והדבר רק יכול להגדיל את מספר המשתמשים בסוויץ .

משחקים נוסטלגים - כאן מבחינתי נינטנדו יכולים לגבות כמה שהם רוצים מאחר וזה שירות לגיטימי שהם מציעים, אם הם לא נותנים לאנשים לרכוש את המשחק הספציפי הזה אין סיבה מבחינתי שהם לא ימכרו את הזכות לשחק בו מבלי לרכוש אותו, בחירת האנשים על מה לשלם.

מה דעתי על הנושא?
משחקים נוסטלגים הם אולי נחמדים לראות מה היה פעם אולם לשחק בהם היום זה נראה לי ירידה עצומה בכל כך הרבה נושאים, בין אם זה גרפיקה, מוזיקה, וגם קושי משחק, מה שהיה נכון ומתאים ללפני 20 או 30 שנה הוא לא מה שמתאים היום.. נראה לי קצת מיותר.
לדוגמא אני לא ארצה לשלם על משחקי הדונקי קונג 8 דולר או 6 ומשהו פאונד רק בכדי לשחק 4 או 5 שלבים מסכנים שהיוו לי אתגר בגיל 6.. אני כן אהיה מוכן לשלם 35 פאונד על קפטן טוד שיש לי 82 שלבים, מוזיקה ואנימציה שמתאימים להיום.. בקיצור נוסטלגיה זה נחמד ויפה אולם לא בשבילי בכדי לשלם...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי