עבודה עם iOS - אייפד ואייפון

הבלוג שלי התחיל מאחר ולא אהבתי לכתוב במחשב, רציתי משהו נייד, משהו שיכול להיכנס לי לכיס ואני יכול לכתוב מכל מקום, משהו שהסוללה שלו לא מוגבלת כמו מחשב נייד, משהו קל ממחשב נייד וכמובן משהו סלולרי..

תקופה כתבתי באתר בשם מוביליטי פריק - אתר שגדלתי עליו מבחינת מידע, אולם הבעיה הייתה שהייתי יכול לכתוב באתר רק דרך מחשב נייד, תקופה כתבתי כך והייתי מעתיק רשימות וכתבות שכתבתי באייפד או באייפון למחשב ומפרסם.

לאחר מכן פתחתי את הבלוג הזה ובנוסף אליו דף פייסבוק אשר מטרתו הייתה להנגיש ולהסביר שאפשר לעשות הכל עם האייפד ולא חייבים מחשב, תקופה של שנה וחצי דף הפייסבוק שלי עבד עד שהחלטתי לסגור אותו, משהו לא דיבר אלי והיה לי קשה לעבוד עם האייפד, עדכוני התוכנה האחרונים של אפל לא השפיעו טוב על האייפד שלי, הוא נהייה איטי יותר ויותר והם החליטו לא להמשיך עם סדרת האייפד מיני - מאחר ומבחינתי האייפד מיני הוא גודל מצויין ונוח לעבודה הייתי בבעיה, מצד אחד אני רוצה לעבוד וליצור ומצד שני המכשיר שלי לא ממש מתפקד, עברתי לכתוב במחשב, פתאום היה לי נוח מאוד במקלדת, העבודה עם האתר שלי דרך הדפדפן, מה שלא נהנתי היה שאני לא יכול לכתוב מכל מקום, התחממות מחשב הנייד וזמן הסוללה שלו.. ואז הגיעה גרסה חדשה iOS 12 ששינתה את הכל, המכשיר שלי לא חזר ונהיה מהיר כמו בiOS 7 אבל הוא מתפקד הרבה יותר טוב ממה שהוא היה עם הגרסאות הקודמות ובנוסף להכל כאן אני רוצה לומר תודה ענקית למפתח האפליקציה שבה אני משתמש בכדי לכתוב, לאורך כל הזמן שאני כותב תמיד חיפשתי משהו נוח לעבוד איתו, חיפשתי אפליקציה שתשתלב לי טוב עם blogger של גוגל, האפליקציה שאני עובד איתה כבר מספר שנים נקראת Blog Touch Pro, למרות שניסיתי לאורך השנים עוד אפליקציות אף אחת לא הייתה טובה, נוחה ופשוטה לעבודה כמו זו, אולם בעיקר לא היה להן תמיכה טובה!
לפני כשבוע האפליקציה הפסיקה לתפקד, כל פעם שנכנסתי אליה היא קרסה לי ולא יכולתי לכתוב דרכה, פניתי למפתח עם הסבר וסרטון של הבעיה ותוך מספר ימים היו כבר שני עדכונים שפתרו את הבעיה ועזרו לי לחזור לכתוב דרך האייפד ( עכשיו שהוא מתפקד ).
זה לא פשוט להבין את הנושא, המון פעמים שפונים למפתח או לחברה שמפתחת אפליקציה מסויימת, לא תמיד מקבלים מענה כל כך מהיר וגם אם כן לא תמיד העדכון מגיע מהר, היו פעמים שחברות שפניתי אליהן אמרו שהן יסדרו את זה, או שהדבר יהיה בעדכון הבא אולם עד שהעדכון הזה הגיע או עד שיצא עדכון נוסף אפילו לתאימות למערכת הפעלה חדשה עבר כל כך הרבה זמן ולפעמים גם לא יצא לפועל, הרבה פעמים לא משתלם למפתח להמשיך עם אותה אפליקציה מאחר ואין מספיק מכירות וזו בעיה קשה מבחינתי בוודאי שהאפליקציה טובה ושימושית!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי