מה אני רואה עכשיו - manhunt unabomber

אתמול התחלתי סדרה חדשה שעלתה ב - netflix - מצוד ( בעברית או manhunt - unabomber באנגלית )
נתחיל מכך שבאפליקציה של נטפליקס באפל טיוי הסדרה לא ממש ברורה, נפליקס מקדמת סדרות חדשות שלה על ידי הבאתן לראש הרשימה והצגתן בעת כניסה לאפליקציה אולם כל מה שהיה אפשר לראות הוא משהוא לבן עם כיתוב לא ברור, אמרתי נראה על מה העיניין ונכנסתי לתיאור הסדרה, לא נשמע משהו מעניין ולא משהוא שונה מכלל הסדרות שיש בטלויזיה ומדברות על טרור או סוכני FBI אשר רודפים אחרי מישהוא אחר, אולם לאחר כ10 דקות שאני צופה בסדרה גיליתי סדרה מרתקת ומעניינת - הסדרה מופקת בשיתוף דיסקברי - וכך אני מוצא את עצמי ( ואת אשתי ) יושב ורואה ארבע פרקים ברצף ( הילדים היו אצל ההורים של אשתי ), מרוכז ומעוניין בין אם בסדרה ובפרקים ובין אם במקרה האמיתי וברצון לדעת מה קרה שם באמת - אז אחרי ההקדמה הכל כך ארוכה אני אתחיל לספר על מה הסדרה…

הסדרה מספרת על טד קזינצקי אשר כונה unabomber אשר שלח 16 פצצות לאורך 18 שנה בעזרת דואר ארה״ב ונלכד על ידי פרופלייר בשם גים פיצגרלד אשר העלה לראשונה את הניתוח השפתי כחלק מבניית פרופיל, הסדרה בנוייה במסע אחורה לעבר וחזרה להווה אשר מספרים לנו את סיפור בחלקים ונותנים לנו הבנה על הדמויות.
בדרך כלל אני לא אוהב את המעברים האלו בין העבר להווה בהצגת הסיפור אולם הדבר מאוד מעודן בסדרה ולא מעיק על הצפייה.

הדבר שמעניין ביותר בסדרות כאלו הוא כמה הן קרובות לאמת ולהתרחשות האמיתית, מצאתי כתבה בדיוק בנושא ומה שעוד הסדרה גרמה לי מעבר ללהיות במתח - הוא לחפש את הנושא באינטרנט ולחקור עליו בעצמי, אני חושב שסדרות כאלו שמגרות את המוח וגורמות לנו לחפש מידע על הנושא הן הכי טובות מאחר ואנו לומדים מתוך עיניין ולא מתוך אילוץ על דבר שלא בהכרך מעניין אותנו - מה שיכול להשפיע על העתיד שלנו והבחירות שאנו עושים בחיים.

לסיכום - סדרה מאוד מעניינת ומרתקת - 8 פרקים מלאי מתח שישאירו אותכם מרותקים למסך!



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי