הבורחים מארוול - סדרה חדשה בסלקום טיוי

סלקום ממשיכה להוסיף תוכן והפעם סדרת דרמה חדשה בשם ״הבורחים - מארוול״
10 פרקים בשידור שבועי החל מ5/1/18
"הבורחים - מארוול" 
דרמת הנעורים החדשה 
של יוצרי "אחת שיודעת" ו"THE O.C."

סלקום tv
5.1.18

ששת גיבורי "הבורחים - מארוול" אינם תלמידי התיכון הראשונים שחושבים שההורים שלהם איומים. אבל במקרה הזה הם לגמרי צודקים. השישה אמנם שונים מאוד זה מזה בתחומי העניין והמעמד החברתי בבית הספר היוקרתי שבו הם לומדים בלוס אנג'לס, אבל הם חברים בזכות הוריהם. אלה משתייכים לארגון שנקרא "פרייד" (גאווה), שהילדים סבורים כי הוא עוסק במתן צדקה, אך מתברר שזה רחוק מהאמת. עוד לפני שמגלים הגיבורים הצעירים את הסוד הנורא של הוריהם, והמניעים הנסתרים שלהם, די ברור שהמבוגרים האלו הם אנשים פגומים.

בתחילת הפרק הראשון של הסדרה ניכר שבני החבורה שבמרכז הסדרה התפזרו בשל מותה של חברתם איימי. יום השנה לאסון משמש את אלכס, החכם בחבורה, שהוריו מקיימים את הפגישות בביתם, כתירוץ ללכד את החברים, גם אם רק ללילה אחד. באירועים השוטפים המובילים לאותו מפגש לומדים הצופים קצת על המצוקות של כל אחד ואחד מבני החבורה, על הקשיים של גיל ההתבגרות, במיוחד שבנוסף לכאבי בטן שגרתיים מתברר לאחת הבנות שהיא גם מסוגלת להרים מכונית (אבל רק כשהיא במצוקה). לא בכדי כינו את הסדרה באתר "טי-וי ליין" כ"'מועדון ארוחת הבוקר' פוגש ב'אקס מן'".

את הסדרה יצרו ג'וש שוורץ וסטפאני סוואג' ("האו-סי", "אחת שיודעת"), המבינים דבר או שניים באופרות סבון בין-דוריות, ומתברר שהם גם לא זרים גמורים לז'אנר הפנטזיה וגיבורי העל. התיכוניסטים שבלב הסדרה הם אלכס החנון (רנזי  פליז), קרולינה (וירג'יניה גרדנר), שאמה היא כוהנת הכנסיה המוארת שבה קוראים את "בוק אוף גיבורים" (כך באנגלית), הספורטאי צ'ייס (גרג סולקין), הפמיניסטית גרט (אריאלה בארר), הגותית ניקו (ליריקה אוקאנו) ומולי הביישנית (אלגרה אקוסטה).

בין המבוגרים אפשר למצוא את ג'יימס מארסטרס, המוכר מדרמת נעורים פנטסטית אחת ששמה "באפי קוטלת הערפדים". מארסטרס מגלם בסדרה את את ויקטור סטיין, גאון מחשבים עשיר, ובתפקידו כאביו המתעלל של צ'ייס שרודה בבנו ביד קשה. 
קווין וייסמן מעוד סדרת נעורים-אקשן ששמה "זהות בדויה" וכן בריגיד בראנה מ"אנג'ל", סדרת ההמשך של "באפי", מגלמים את ההורים הבוהמיינים המטורללים של גרט.

"הבורחים - מארוול", סדרה של שירות הסטרימינג הולו, מצליחה לשלב במיומנות דינמיקות בית-ספריות סבוכות של גיל ההתבגרות עם עלילות מותחות ומרגשות של גיבורי-על באופן שבני נוער והוריהם יהנו לצפות בהן יחד ולחוד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי