הסרט שמומלץ ורצוי לפספס - גון ויק 2

בדרך כלל אני ממליץ על מה אני רואה ומה כדאי לראות אולם היום אני אחרוג ממנהגי ואספר לכם על סרט שמומלץ לפספס - גון וויק 2
סלקום העלו בסוף השבוע האחרון סרט חדש ומבחינתי כל הכבוד להם, סרט שיצא לפני 9 חודשים לקולנוע ועכשיו מגיע לטלויזיה יפה מאוד על ההשקעה.

ועכשיו לביקורת:
מודה לא ראיתי את הסקט הראשון אולם את קיאנו ריבס אני מכיר מסרטי האקשן הקודמים שלו - ספיד, מטריקס, נקודת שבירה וכדומה, הוא היה שחקן טוב והייתה עלילה מעניינת לסרטים שלו, אפילו אני אומר - מותחת.. הסרט גון וויק 2 הוא המשך של הסרט הראשון גון וויק, למרות שלא ראיתי את הראשון החלטתי לראות אותו אולם לאחר שעה של צפייה ופעמים שנירדמתי החלטתי להפסיק את העונש הזה וללכת למיטה לישון טוב יותר מאשר בכורסא..
אז מה יש לנו שם? סצנת פתיחה ארוכה על מישהו שרוצה את האוטו שלו חזרה, אולם שמישהו רוצה את האוטו שלו בחזרה אני לא חושב שהוא מתכוון להרוס אותו, אבל אצל קיאנו להחזיר את האוטו זה אומר גם להחזיר אותו הרוס, העיקר שהגרוטאה תהיה שלי… באמת זה די פתטי.
סצנה הבאה מראה שהוא חוזר הביתה קובר את כלי הנשק שלו ואז מגיע מאפיונר שגון חייב לו איזה שהוא חוב והוא דורש אותו בחזרה, גון כמובן מסרב מאחר והוא לא רוצה את חיי ההרג וההתנקשות והמאפיונר בתגובה שורף לו את הבית.. די עלוב ומשעמם, יכולנו לצפות את הסצנות האלו מראש, כתגובה גון רוצה להרוג את המאפיונר וראש המאפיונרים אומר לו שאסור לו והוא חייב לכבד את הסכם הדם שהוא עשה איתו, כמובן המאפיונר רוצה שגון יהרוג את אחותו בכדי לזכות במה שיש לה, גון מסכים ללא ברירה ולאחר שהוא הורג את אחותו של המאפיונר וכמובן מנסים להרוג אותו המאפיונר רוצה להרוג אותו על כך שגון הרג את אחותו.. די עלוב עד עכשיו, במהלך הזמן הזה גון הורג עשרות אנשים, יורים עליו - הוא לא נפגע, דוקרים אותו - הוא ממשיך, הוא יורה יריה אחת באדם והאדם מת, הוא דוקר פעם אחת מישהו והוא מת, בקיצור הסרט מתאים לילד בין גילאי 10-16 אשר ממש מתלהב מאקשן חסר מעצורים ללא עלילה ותוכן.
מומלץ לוותר ולהשקיע את השעתיים צפייה במשהוא אחר.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי