אפל מאיטה מכשירים - מה כל הבאז?

אז אפל הודיע שהיא מאיטה את המכשירים כאשר הסוללות כבר עייפות, אז מה?

מה כל הרעש? שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא פאן בוי של אפל - למרות שאני מעדיף את השימוש במכשירים שלהם ולא של גוגל או ווינדוס, אבל זה רק מאחר והם יותר טובים, יש לי מחשב של אפל שרץ כבר 7 שנים מצורה מצויינת ולא איטי כמו מחשבי ווינדוס, יש לי שני טלפונים של אפל - בני שנתיים ובני שלוש שרצים יותר טוב מנקסוס 5x בין שנתיים של גוגל, אז כן הבחירה שלי באפל היא מאחר והם יותר טובים לאורך זמן ממכשירי האנדרואיד והווינדוס הקיימים בשוק.

ולעינייננו:

בואו נחזור אחורה לכיוון האייפון 3g שבקושי קיבל עדכון לגרסה 4 וההסבר של אפל היה שהם רוצים לשמור על איכות המכשיר וחווית המשתמש, הם אמרו שעדכון המכשירים הישנים לגרסאות חדשות ונתינת כל החידושים שהם מכניסים לגרסה החדשה יאטו את המכשיר ויגרמו לחווית משתמש גרועה ולא טובה.

מבחינתי הדברים האלו נכונים - היום במבט לאחור - מאוד כעסנו על הנושא בזמנו, יכולנו להוסיף את אותם פיצרים למכשירים על ידי פריצה והתקנה מסידייה תוספים מתאימים, אולם העדכון הכללי של המכשיר היה מביא להאטה, כמה פעמים המכשירים קרסו? כמה פעמים נאלצנו להוריד תוספים ולהתקין מחדש? הכל רק בכדי שיהיה לנו פיצרים חדשים.

אז אפל מאיטה את המכשירים כאשר ביצועי הסוללה יורדים:

מבחינתי זה נהדר, אם הדבר גורם לפחות קריסות במכשיר ועבודה חלקה יותר - איטית אולם חלקה מבחינתי זה בסדר, הייתי מעדיף שאפל הייתה מודיע לי במכשיר שמומלץ להחליף סוללה לאחת חדשה מאשר שהביצועים יואטו כל כך אולם אני מאמין שלאחר שנתיים עד שלוש חובה להחליף סוללה לביצועים טובים או כמו שהרבה עושים - מחליפים מכשיר.

אם אני לא טועה זה התחיל רק בגרסה 11, ואני רואה את ההבדלים בין המכשירים, מעבר לעדכוני אבטחה ומערכת אני רואה את ההבדל בין הביצועים בין שני מכשירים שנרכשו ביחד - SE אחד עם גרסה 11 והשני עם גרסה 10, זה עם גרסה 10 רץ בצורה חלקה וזה עם גרסה 11 רץ - אולם יותר איטי מהמכשיר עם הגרסה הישנה.

אבל בואו נדבר על משהו יותר מעניין שכתבתי עליו פעם, אפל מאיטה מכשירים בכל עדכון גרסה, אפל גורמת למצלמה להוציא תמונות פחות טובות בכל עדכון גרסה, אפל יוצרת בעיות - ואני לא אומר שאת כולן בכוונה - שגורמות לנו לרצות להחליף מכשיר פעם בשנתיים עד שלוש בכדי לקבל את החוויה של מכשיר חדש ומדהים.

אז אם יש לכם מכשיר של אפל שדורש עדכון תוכנה או גרסה - אל תעדכנו, עדכונים קטנים זה בסדר אולם החלפת הגרסה מביא רק לתוצאות רעות של האטת מכשיר.
יגידו עדכוני אבטחה וכדומה וחובה לעדכן, כל עוד אתם לא לוחצים על כל לינק, בודקים מה אתם מקבלים ולא מתחברים לכל רשת וויפי חינמית - אתם אמורים להיות בסדר.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי