מה אני רואה עכשיו - ויקי ואני - סדרה ישראלית

בדרך כלל אני לא ממש אוהב סדרות ישראלית, ההומור הלא כל כך גבוה - ולא בגלל שאין לנו אנשים שיכולים לכתוב טוב, פשוט מנסים להתאים את ההומור לכלל האוכלוסיה וחושבים שצריך הומור נמוך, לא כולם מבינים הומור גבוה ואם הבעיה היא לא ההומור היא הדרך באה מועבר המסר.
הפעם אני דווקא רוצה לשבח סדרה ישראלית - ויקי ואני

למרות שאני לא ממש מתחבר למגי אזרזר, ומרגיש בגדול שהדמות שלה זהה לדמות שהיא עושה בחברות מרבית הזמן - הסדר נותנת לה להראות צדדים אחרים ביכולות המשחק שלה ולא להיכנס לטייפקסט אחד, ככל שהסדרה נמשכת אפשר לראות שלמגי יש יכולות אשר מפרידות אותה מהדמויות שהיא משחקת.

על מה הסדרה?
חברת כנסת, מורה לשעבר שמגיעה להיות שרת החינוך הצעירה ביותר בכנסת, העממיות שלה, הרצון לכסת״ח מובילים אותה בעזרת כותב הנאומים שבור הלב שלה להרפתקאות פוליטיות חדשות ויציאה ממצבים פוליטית שונים בדרכים - לא לומר טפשיים - על ידי הסטת האש לכיוונים שונים.
כמובן שיש את הענקת תפקידים למקורבים אליה שאי אפשר להתעלם..

אי אפשר שלא להתהות האם מגי מגלמת במקצת את שרת התרבות שלנו ביכולותיה להיכנס וצאת מבעיות בדרכים יצירתיות והשימוש בלשון והפה הגדול שלה.. אולם ככל שהפרקים מתקדמים יש קו אשר מאוד מפריד בינה לבין הדמות של כבוד השרה שלנו.

שווה צפייה למי שאין מה לראות ורוצה קצת לצחוק על הפוליטקה הישראלית - ועדיין לא התייאש מהחדשות האמיתיות..


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי