סלקום ווליום - סיכום שנה

אז נתחיל מכך שאני לא ממש משתמש בשירות, מדי פעם שאני בבית אני שם קצת שירים בטלויזיה אולם אני מעדיף לעבוד בשקט או עם רצועת שירים שאני בחרתי ועיצבתי לעצמי ובכל זאת סלקום ווליום חוגגת מעל 80 מיליון השמעות - מה השיר הנשמע ביותר? מי היא הזמרת או הזמר המושמעים ביותר? בהמשך:

אז מה נשמע? 
מסכמים שנה

סלקום מסכמת את שנת 2017 
וחושפת את מצעד ההשמעות במוסיקה 

החברה מדווחת על מעל 80 מיליון האזנות ב"ווליום" 
בשנה החולפת

סך ההשמעות במוסיקה הישראלית בשנת 2017 - עמד על מעל 42 מיליון
סך ההשמעות במוסיקה הלועזית בשנת 2017 - עמד על מעל 38 מיליון
***
מצעד ההשמעות של "ווליום" נקבע על-ידי משתמשי אפליקציית המוסיקה והוא משקף את ההעדפות של המאזינים ואת הטעם האישי שלהם במוסיקה. אפליקציית "ווליום" זמינה בנייד, בטאבלט, במחשב ובטלוויזיה והשירים המושמעים משקפים את בחירתם האקטיבית של המאזינים

מיהם הזוכים במקום הראשון במוסיקה הלועזית? 
מיהם האמן, האמנית, ההרכב והשיר המושמעים ביותר בווליום?

זמר השנה  - אד שירן  Ed Sheeran
זמרת השנה - קייטי פרי  Katy Perry
הרכב השנה - קלין בנדיט  Clean Bandit
השיר המושמע ביותר השנה - דספסיטו  Despacito
ווליום - אפליקציית המוסיקה היחידה שמותאמת במלואה לקהל הישראלי.
שירות "ווליום" ייחודי בהתאמה שלו לקהל הישראלי - הוא כולל מנוע חיפוש בעברית, אשר מאפשר בין היתר גם חיפוש בעברית של אמנים בשמות לועזיים (כגון אדל, מדונה וכו'). כמו כן מציג ממשק משתמש מלא בעברית, הכולל המלצות לפלייליסטים, גם בחלוקה לעברית ולועזית. האפליקציה מציעה גם תוכן של חגים ומועדים המדברים לקהל הישראלי.

ווליום - מאפשרת התאמת המוסיקה וז'אנרים במוסיקה לטעם המוסיקלי האישי של הלקוח.
לקוחות ווליום יכולים להנות ממגוון ז'אנרים וסגנונות מוסיקה שונים בהמלצה, כך שיוכלו לבחור מה לשמוע ואף לקבל פלייליסטים המותאמים לטעמם האישי על בסיס הסגנון שהגדירו.

ווליום - נמצאת בכל מקום.
את המוסיקה של ווליום ניתן לצרוך בסמארטפון (אפל ואנדרואיד), בטלוויזיה, במחשב, בטאבלט. לקוחות "ווליום" נהנים ממוסיקה נגישה בכל פלטפורמה שאותה הם בוחרים, ללא עלות נוספת.

ווליום - כוללת ספריית מוסיקה ללא הגבלה.
הספריה מתעדכנת מידי יום ומציעה מבחר עצום של מיליוני תכנים להאזנה מהארץ ומהעולם בכל הסגנונות ובמגוון שפות, פלייליסטים וז'אנרים ישראליים ובינלאומיים, ועם האלבומים החמים ביותר במוסיקה הישראלית והבינלאומית, לצד אלבומי קלאסיקות, בממשק חווייתי ומתקדם.  ווליום מאפשרת האזנה רציפה ללא פרסומות וללא צריכת נפח הגלישה, האזנה לתחנות רדיו ורשימות השמעה לשירים האחרונים שנוגנו בתחנה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי