אדם בעקבות גורל האנושות - סרט תעודה חדש מבית HBO

סרט תעודה חדש עולה בסלקום טיוי 12/12/17
אני אוהב סרטי תעודה ובמיוחד כאלו המדברים על תזונה אולם כל סרט תעודי מבחינתי הוא מעניין ומעשיר את הדעת, מציאת פתרונות לאנרגיה הוא דבר חשוב ומעניין במיוחד בסביבתנו עם נושא הגז, נפט וכמובן חברת חשמל.
בתאריך חמישה ימים יעלה סרט תעודי המדבר בדיוק על נושא זה ובויים על ידי בנו של רוברט רדפורד.
יהיה מעניין לראות!

אדם בעקבות גורל האנושות

הבמאי ג'יימי רדפורד (בנו של הבמאי וכוכב הקולנוע רוברט רדפורד)
יוצא למסע למציאת הפתרונות היצירתיים והחדשניים ביותר לבעיות האנרגיה העכשוויות של ארצות הברית והעולם

"זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה"


סרט תעודה חדש מבית היוצר של HBO

12.12.17
סלקום tv

לינק לטריילר:

האם אנחנו עושים די כדי לספק לעולם תחליפים נקיים לאנרגיה המזהמת הקיימת?
האם מעשיו של אדם אחד בכלל יכולים להשפיע לטובה?
שאלות מורכבות אלה, הנוגעות גם לנושאים רגישים המקטבים את הציבור כמו שינויי אקלים, מנחות את הבמאי ג'יימי רדפורד במסע המתועד שלו ברחבי ארצות הברית. "זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה", סרט תיעודי בן 72 דקות, פוגש רדפורד (בנו של הבמאי וכוכב הקולנוע רוברט רדפורד) יזמים, פעילים קהילתיים, פוליטיקאים, אקטיביסטים, קצינים בכירים בחיל הים האמריקאי וגם אזרחים מן השורה, כולם פורצי דרך בתחום האנרגיה הירוקה. אלה עושים כל שביכולתם כדי להפוך את חייהם של אמריקאים, ובעקבות זאת גם של אזרחי העולם, לבריאים יותר. הפתרונות יצירתיים ונמצאים לפעמים במקומות הכי מפתיעים.

במקום לספק נתונים מדאיגים ומשתקים אשר לעתיד כדור הארץ, רדפורד שואף להעצים את הצופים בגישה בונה, שאמורה לטעת בהם השראה. בסרט מרומם הנפש הזה, שבו מפגשים מלאי הומור, אנשים מרתקים ותובנות טכנולוגיות חדשניות, מביא היוצר נקודות מבט מורכבות וישימות. הוא חוצה את ארצות הברית מג'ורג'טאון שבטקסס (העיר השניה בארצות הברית שעברה לחלוטין לאנרגיה סולארית) ועד באפלו ניו יורק (שבה הפתרון הסולארי גם מאפשר בניית דיור ציבורי ומספק מקומות עבודה חדשים), ומוצא יוזמות חלוציות שביכולתן להפוך את העתיד שלנו לבהיר יותר.
מעבר לסיפור של טכנולוגיה וחדשנות, תגליותיו שופכות אור על סוגיות של חוסן אנושי, צדק חברתי, אימוץ העתיד ומציאת תקווה להישרדות האנושות.

ג'יימי רדפורד הוא אחד ממייסדי מרכז רדפורד, עמותה ללא מטרות רווח, המעסיקה אנשים עם סיפורים מעוררי השראה המגבירים פעילות בתחום שמירה על הסביבה. סרטיו הקודמים בערוץ הכבלים היוקרתי HBO הם "Toxic Hot Seat" (על מאבק נגד רעלים הנמצאים ברהיטים בכל בית), "התמונה הגדולה: לבחון מחדש את סוגיית הדיסלקציה", "מאן נגד פורד" על מאבק סביבתי נגד חברת המכוניות פורד ו"טוב ליבם של זרים" על חשיבותן של השתלות איברים.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי