iOS 10

גרסה 10 לאייפון ולאייפד עוד מעט כאן ואני אשפוך קצת מהמחשבות שלי עליה
 
 
אז מה מצפה לנו בגרסה החדשה? האמת שמבחינתי אין שום דבר מדהים ומהנה, כן נכון אפל תמיד מוסיפה עוד דברים אולם לומר את האמת? ( ועדיף שככה ) לא מלהיב ולא מועיל מבחינתי בשום צורה, אם ללכת יותר רחוק אני יותר מצפה שיגיע לי העדכון של גוגל לטלפון מאשר לקבל את הגרסה החדשה של אפל.
כיום אני נמצא על גרסת הבטא ובמילים מועטות שאני יכול ורוצה לספר עליה אני יכול לומר שאני לא נהנה, נכון אני עובד על מיני דור שני ומאז יצאו כבר שני מיני אחרים אולם מבחינתי ואמרתי את זה הרבה - לא מספיק לתמוך במכשירים לאחור הרבה זמן צריך שחווית המשתמש תישמר לאורך זמן, אם כמשתמש הדוק אשר נהנה מהמכשיר אני מרגיש שמאלצים אותי להחליף מכשיר כי הוא לא מתפקד לאחר עדכוני גרסה אני אעשה אחד משני הדברים - או שלא אעדכן יותר גרסאות - ואז אני נאלץ להשלים עם מכשיר לא מעודכן אשר לאורך זמן האפליקציות שאני עובד איתן לא יתאימו לו או שאני מעדכן ומקבל מכשיר שמתחיל לזחול ולעשות הכל לאט - מה שמאלץ אותי לאורך זמן להחליף למכשיר חדש יותר ולהוציא כסף שלא ממש בא לי להוציא על מכשיר חדש..
אני לא נהנה מהמסך העדכונים החדש, אני חושב שיש שם יותר מידי פרטים וגם ממסך הנעילה אני מרגיש שיש יותר מידי פלישה לפרטיות שלי.
אפליקצית ההודעות עודכנה עם מדבקות חדשות ותוספות ילדותיות מבחינתי שלא מוסיפות לי כלום.
ומה עוד חדש??? לא ממש יצא לי לשים לב ולא ממש השתמשתי במשהו אחר מהרגיל, אפילו את המקלדת המפוצלת שכל כך אהבתי על האייפד 9.7 אינצ - לא שימושי לי עם המיני
 
האמת שלאחר מחשבות רבות החלטתי לא לעדכן את המכשירים שלי לגרסה החדשה ואפילו לחזור אחורה עם המיני שלי לגרסה 9..
מאוד מאכזב מבחינתי, כאחד שמשתמש באייפדים שלו כתחליף מחשב ומאוד לא מתחבר למערכת ההפעלה של מיקרוסופט אני מרגיש שבכל עדכון מערכת לאייפד הוא נהייה יותר ויותר איטי ומזכיר לי את ווינדוס.
אז שיהיו לי רק פוסטים שמחים - אני חוזר אחורה ל9 לפני שיהיה מאוחר.
מה דעתכם על המערכת החדשה של אפל? תעדכנו את המכשיר שלכם? אתם מוצאים אותה יעילה יותר מגרסה 9?



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי