מה אני חושב על האירוע של אפל

אתמול על פי שעוננו אפל קיימה אירוע בו היא הציגה את השעון החדש והאייפון החדש, מה אני חושב על זה? קודם כל אני חייב לומר וואו אפל, היה מדהים, היה מעניין ובעיקר סוף סוף אירוע לא משעמם, ולמה אני אומר לא משעמם? מאחר ובאירועים האחרונים הייתה חסרה התלהבות, היה חסר התרגשות והאירוע היה משעמם, לפני שלושה חודשים פשוט הפסקתי באמצע האירוע לצפות והלכתי לישון, הפעם היה לי רגע שכמעט נרדמתי שהבחור הרזה דיבר על השעון החדש וכמעט גרם לי להרדם - עד שהופיעה הפרסומת של השעון והעירה אותי...

ועכשיו ברצינות תוך התיחסות לאירוע עצמו.

מה יש לנו ?

 שעון שסוף סוף עמיד למים עד עומק של 50 מטר - עושה היגיון שאם השעון מיועד לספורט הוא יהיה נגד מים ויתאים לשחייה, תוספת הGPS הגיוני וסהכ אני די מבסוט שלא רכשתי את הדור הראשון של השעון, למרות שאני לא הולך לרכוש את הדור השני - אני לא אוהב שעונים על היד.. אהבתי את זה שאפל שידרגה את השעון הישן ולא השאירה אותו מאחור.

 


האייפון - נחזור לנושא האטימות למים - סוף סוף, הוצאת שקע האוזניות הגיעה בזמן, הפסקתי לפני שנה וקצת להשתמש בכבל 3.5 לשמע ורק חיכיתי לרגע בו אפל יוציאו את החיבור הישן הזה ומכאן כמובן שאפשר ישר לעבור לאוזניות החדשות - וואו, הדבר הראשון שהרגשתי היה רטט קל ורצון עז לרכוש אותם, אני אוהב אוזניות וכבר תקופה ארוכה אני מחפש משהו מספיק קטן ומספיק טוב שאוכל להשתמש בו, האוזניות של אפל פשוט נראות לי מושלמות למלא את החלל הבינלאומית - כרגע נאלץ לחכות עד שיגיעו לארץ.

 

מצלמה - אין על המצלמות של אפל, כמה פשוט אולם כמה טוב, כבר תקופה ארוכה שהפנמתי את הנושא שאין מה לרכוש אפליקציות אפליקציות צילום והכי טוב להשתמש באפליקציה של אפל לצילום ( הדבר נכון גם למצלמה של גוגל במכשירי הנקסוס ), ההתקדמות שאפל מבצעת מבחינה תוכנתית במצלמה שלה בשילוב החומרה היא מדהימה, עד היום אני יכול למצוא תמונות והאייפון 4s הישן שלי שמדהימות אותי כל פעם מחדש, ב7 פלוס המצלמה עוד יותר מדהימה אולם נושא הזום פשוט לא עושה לי את זה מאז ורכשתי מצלמה איכותית DSLR, המייצב תמונה שנמצא בשני המכשירים הוא תוספת מבורכת.

 

צבע - אפל אוהבים להמציא את הצבעים מחדש - וכולם אוהבים לחקות אותם.. שחור מבריק או שחור מראה, שחור פסנתר - לא חשוב השם, המהלך שאפל עושה בכדי לייחד אותו בלהציע את הצבע רק בנפחים ספציפיים עושים אותו מיוחד יותר מכל צבע אחר, אני אישית לא ממש אוהב אותו ומעדיף את הצבע האטום יותר - או פשוט שחור..

כמובן המעב.. אם שנה שעברה אפל עברה למעבד כפול ליבה עכשיו הם קפצו למעבד מרובע שמבחינתי משאיר את שאר המכשירים שוב מאחור, אני אישית מחכה לשדרוג כזה לאייפד מיני.

ולעוד נושא אחד

אהבתי את זה שאפל משדרגת את השעון פעם בשנה וחצי, הייתי שמח אם הנושא ישמר גם בסבבים הבאים של השעון ויורחב גם לאייפדים, הפרו הושק באוקטובר כך שאני מקווה שאפל לא תעדכן אותו בקרוב ותעשה את זה רק שנה הבאה באזור אפריל מרץ.

אני חושב שהמרדף אחרי השדרוגים הדחופים האלו יוצא מכלל פרופורציה, ולראיה על הנושא - האם מישהו שמע על ההשקה של LG V20 אתמול? לא, פשוט כי הוא לא מעניין, כל 10 חודשים משיקים אנדרואיד חדש ( כן גם גוגל עם פיקסל בקרוב ) ולא מחדשים בעצם שום דבר, מצלמה טובה יותר על הנייר אולם לא במציאות, מכשיר עם מעבד טוב יותר שלא זז אחרי חודשיים, יותר זיכרון ראם שלא מועיל לכלום ולא שימושי לעבודה עם מעבדים חדשים.

בקיצור אני חושב שגם יצרני האנדרואיד - ואפל - צריכים לעבור לשדרוג מכשירים כל שנה וחצי.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי