עדכוני מערכת

אתמול היה יום מיוחד ועמוס עדכון מערכות הפעלה, הנקסוס שלי קיבל את עדכון הנוגט
 
- מה שלהפתעתי לקח כמעט שלושה שבועות להגיע לטלפון שלי עודכן בערך ב10 דקות.. ובלילה שוחרר עדכון iOS 10.0.1 למכשיר האייפד מיני שלי.
 
אז מה אני חושב עליהם ואיך הם בנתיים?
עדכון האנדרואיד היה בגודל גיגה וקצת
 
 וה-iOS היה בגודל 1.6 גיגה,
 לשניהם לקח קצת זמן לרדת ואני מאמין שהאנדרואיד סיים את ההתקנה קודם.
כמו שאמרתי בפוסט אחר, לא ממש התלהבתי מעדכון מערכת האייפד ל-10, לא מצאתי יחוד כזה שאני לא יכול להתמודד בלעדיו ועיקר העדכון משפיע כמובן על מהירות המכשיר.
למרות שכיום אני משתמש פחות בiMessage אני מוצא את השיפורים שאפל הכניסו כנחמדים, זה שלא צריך להחליף מקלדות בכדי להכניס מדבקות או תוספים לשיחה מאוד עוזר, מה שפחות אהבתי ולא ידעתי זה שכאשר אני מצייר משהו בהודעה היא ישר נשלחת, כך ששיחקתי עם האופציה הזו אשתי סבלה ממבול הודעות... הייתי בטוח שמשלוח ההודעה מתבצע רק לאחר לחיצה על חץ השליחה.. מתברר שלא:(

באנדרואיד המצב היה אחר, לאחר התעוררות המכשיר והתחלת חקירת המערכת מצאתי שהוא קצת איטי יותר - ועל פי סרטון השוואה שמצאתי ביוביוב ( כמו שהבן שלי אומר ) המעבדים מתפקדים פחות טוב ממרשמלו, לאחר כיבוי והפעלה מחדש הנושא הסתדר, אולם אני עדיין מרגיש שהמערכת קצת יותר איטית.
מספר דברים שמאוד אהבתי - הגישה המהירה לויפי בלוטוס בהחלקה מלמעלה למטה נוחה מאוד וכך גם תפריט ההגדרות - ציינתי את זה כמה פעמים, תפריט ההגדרות של אנדרואיד לא היה משהו, LG קצת שיפרו את הנושא ברום שלהם אולם מבחינתי מסך ההגדרות של iOS הרבה יותר נוח - עד העדכון האחרון, סוף סוף גוגל או אלפבית עשו את זה טוב מבחינתי, עכשיו זה משתווה למערכת של אפל! משמע פשוט וקריא, בלי יותר מידי הגדרות לא ברורות, נקי וברור.
המסך המפוצל נחמד אולם לא ממש שימושי במסכים כאלו קטנים, אפילו על האייפד מיני מסך מפוצל לא נוח ממש ורק אם ממש צריכים את זה כדאי להשתמש.
המעבר המהיר בין שתי אפליקציות אחרונות נחמד, מקצר לי בדיוק לחיצה אחת.. וואו איך הייתי מסתדר בלי זה..
מערכת ההתראות נראות טוב יותר אולם לא ממש נוחה, שאני מקבל התראה ואני רוצה לקרוא אותה אני צריך לגלול את ההתראה עד לקצה המסך ולקוות שהיא לא תקפוץ בחזרה.. לא ממש אהבתי את הנושא, יש כמה טפטים חדשים ויפים, וזהו מבחינתי.. 
לפי מה שקראתי צריך לצאת מפעיל אפליקציות חדש שיקרא פיקסל אולם זה רק בעדכון 7.1 שיהיה חודש הבאה עם ההשקה של המכשירים החדשים, קצת מאכזב לחלק את הקבלה של העדכון החדש לשניים, אחד בתאריך מסויים והשני חודש וקצת אחרי עם השקה של מכשיר חדש - לא למדו כלום מאפל? משיקים מכשיר, אחרי שבוע הוא זמין בחנות ומערכת ההפעלה יחד איתו, לא מפצלים דברים כאלו, צריך להישאר בתודעה של הצרכן עם וואו ולא עם - עוד חודש יצא עוד משהו, עוד חודש אני אחליף, עוד חודש אני אתחיל ללמוד משהו חדש.. אנדרואיד.. מה אפשר לצפות, נקווה שהמערכת תשתפר עוד ותתחיל להיות יותר דומה לios.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי