למה חזרתי אחורה?

שלשום לא נרשמתי והחלטתי לפני שיהיה מאוחר מידי שאני חייב לעצמי את החזרה אחורה, כמו שכתבתי כמה פעמים - אני לא מתלהב מהגרסה החדשה ומעבר להכל אני נגד עדכון מכשירים ישנים מידי, צחוק צחוק אולם מה זה ישן מידי? מבחינתי עדכון אייפון 6 ו6+ זו טעות, כן אייפון 6 ואחיו הגדול מבחינתי לא בנויים למערכת ההפעלה החדשה ויגרמו רק לבעיות איטיות במכשיר, מה שישפיע בצורה ישרה לתסכול המשתמש ומה שיביא לאחת משתי התוצאות - כעס, זעם ורצון לחזור אחורה - וכל עוד עושים את זה בזמן אין בעיה ( מעבר להתקנה מחדש של כל המכשיר ) והשנייה היא כעס, זעם והחלפת המכשיר - באחר או בחדש.
מאחר ואין לי רצון כרגע לרכוש אייפד חדש החלטתי שלפני שנסגר חלון ההזדמנויות שלי אני חוזר למערכת הפעלה 9.3.5

גרסה

למה חזרתי?
האייפד פשוט לא עבד עם מה שהייתי צריך, לצערי מאחר והאייפד שלי בן כמה שנים והעדכון החדש דורש יותר מידי ממנו מצאתי את עצמי עם מכשיר שנתקע מידי פעם או עובד מאוד לאט, יוצא מאפליקציות או פשוט קופא מידי פעם, לצערי זה קרה גם בגרסה 9 אולם הרבה פחות,
החלטתי שאם אני חוזר אחורה וצריך למחוק את כל האייפד אני אתקין הפעם רק את הדברים שבאמת חשובים לי ומשמשים או ביום יום, מאחר וapp store מלאה באפליקציות שימושיות יש נטייה לאגור אפליקציות ולומר שאנו נשתמש בהן מתי שהוא, להחזיק אפליקציות שאנו יודעים שיכולות לשמש אותנו אולם אנו לא באמת עובדים איתן ביום יום וכך הן יושבות במכשיר ותופסות זיכרון, תוספות מקום ומעבר לאייקון יפה אנו לא ממש משתמשים בהן, לכן החלטתי לנקות באותה הזדמנות את האייפד ולהתחיל מחדש, רק מה שאני זוכר שהיה לי באייפד יותקן וישאר, הרי מה שאני לא זוכר שהיה לי - כנראה שלא השתמשתי בו קודם מספיק..
לאחר שהתקנתי את המערכת הישנה ההרגשה הייתה שקיבלתי אייפד חדש, מהיר ופרודוקטיבי אולם אם נזכר טוב טוב המיני 2 הגיע עם גרסה 7 שהייתה הרבה יותר מהירה מ9 בכמה וכמה רמות, כך שכמו הבדיחה עם האיש שהולך לרבי ומתלונן על חוסר מקום בבית כך חזרה אחורה והתקנה של גרסה קודמת עשו טוב למכשיר ולי מבחינת תפקוד.
מומלץ לכולם לא לעדכן ומי שכן - לחזור אחורה כל עוד זה אפשרי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי