מה קורה עם גוגל?

לגוגל יש המון שירותים, אחד מהם הוא בלוגר - פרסום פוסטים, אני משתמש בתשתית שלהם באתר שלי וכאשר עברתי למערכת אנדרואיד חיפשתי אלטרנטיבות לאפליקציות שהשתמשתי בהן באייפד ובאייפון, מה יכול יותר להתאים מה אפליקציה של גוגל עצמה - בלוגר, אולם לפי מה שראיתי היא לא יודע מה כמעט שנתיים או יותר ולכן חיפשתי אלטרנטיבות עד שהחלטתי לחזור לבלוגר עצמה, לא מזמן ראיתי שהאפליקציה עודכנה והחלטתי לתת לה ניסיון נוסף.
מה הסיכוי שזה יקרה?
מה הסיכוי באמת שזה יקרה? אז מה קרה? אני יושב וכותב פוסט, מחשבות שעוברות לי בראש ועוד ורוצה לפרסם.. אבל זה לא קורה, האפליקציה לא נותנת לי לפרסם שוב ושוב, מה יהיה?
אני רוצה להוסיף תמונות ואני מקבל הודעת שגיאה ושהפוסט לא יכול להתפרסם..


חזרתי הביתה ופרסמתי מהאייפד!
כן עצוב מבחינתי שמכשיר מבית גוגל עם אפליקציה של גוגל שאמורה לעבוד עם שירות של גוגל לא עובדת, אני לא יודע אם זה רק אני, אני לא יודע אם יש איזו בעיה ספציפית אצלי בפרסום והעלאת כתבות מהמכשיר שלי אולם לא מתקבל על הדעת ולא הגיוני בכלל כאשר אני מנסה לפרסם משהו אני נתקל בכל כך הרבה בעיות ועם האייפד ( ועכשיו אפילו עם אפליקציה חדשה בפעם ראשונה שאני משתמש בה ) הכל הולך פשוט חלק...

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי