חדשות סלקום

סלקום ממשיכה במהפכה ומהיום למשך חצי שנה יקבלו כלל הלקוחות את ערוצי הספורט חינם!

פותחת ליגה
סלקום tv ממשיכה להפתיע
ומעניקה לכלל לקוחותיה ולמצטרפים לשירות
את כל ערוצי הספורט מבית ספורט 5
חינם למשך חצי שנה!
החל מהיום לקוחות סלקום tv יוכלו לצפות בשידורים של:
ערוץ 5
ערוץ 5 פלוס
5 LIVE HD
5 SPORT HD
5 GOLD
למשך חצי שנה חינם
****
ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: " מהפכת הטלויזיה בעיצומה. סלקום tv שנכנסה לשוק כמחוללת תחרות, עושה זאת היום שוב עם פעילות חסרת תקדים. כלל לקוחותינו הנאמנים ומאות אלפי בתי אב בישראל שירצו להצטרף למהפכה שחוללנו יקבלו החל מהיום בנוסף להנאה מטלויזיה איכותית בטכנולוגיה מתקדמת, תוכן עשיר ב- VOD, מגוון רחב של ערוצים ב- 99 ₪ לחודש , גם את כלל ערוצי הספורט של ספורט 5  חינם למשך חצי שנה"
כלל לקוחות סלקוםtv  והמצטרפים לשירות יהנו חינם מחבילת הפרימיום ספורט 5 GOLD, 5 live HD, 5 ספורט HD כמו גם מערוץ ONE HD וכלל שידורי הספורט בערוץ 5 ובערוץ 5 פלוס : ליגת האלופות, המשחק המרכזי של ליגת העל בכדורגל ושני משחקים נוספים בכל שבוע, ליגת העל בכדורסל, ליגת ה NBA, הליגה האיטלקית, הליגה הצרפתית, טורניר ווימבלדון, ועוד. כמו כן, יהנו לקוחות סלקום tv ממבחר תוכניות האולפן המבוקשות: חדשות הספורט, יציע העיתונות, בובה של לילה, בוקר ספורט, שער השבת, שבת ביציע וחמישיות.
יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלויזיה : ״סלקום tv פותחת את עונת שידורי הספורט עם בשורה ענקית לאוהדים. כל הליגות החשובות של ערוצי ספורט 5 ו one - כולל משחקים מליגת העל, כל תכניות האולפן הפופולריות כמו חדשות הספורט ובובה של לילה, ב HD ובחינם. היום כבר ברור שסלקום tv היא הצעת הטלוויזיה הטובה ביותר. גם לאוהדי הספורט.״ 
אחרי שחוללה מהפכה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, כאשר הציעה שירות טלוויזיה במחיר חסר תקדים של 99 שקל בחודש, ולאחר שחוללה מהפכה בשוק התקשורת הקווית עם השקת חבילת טריפל - שכוללת טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וטלוויזיה במחיר חסר תקדים של 149 שקל בלבד בחודש, סלקום ממשיכה ומשנה את כללי המשחק גם בעולם הספורט ותשדר את ערוצי הספורט פרימיום ( למשך חצי שנה חינם) וערוץ 5 וערוץ 5 פלוס במסגרת שירות סלקום tv (בעלות 99 ₪ לחודש).
ערוצי ערוץ הספורט מצטרפים למגוון הערוצים הקיים בסלקום  -  tv ערוץ 2 , ערוץ 10 , ערוץ 1 HD, ערוץ 20, ערוץ 9 HD , חינוכית 23, ערוץ 24 , ONE HD  , CNN HD , ויוה, נשניונל ג'אוגרפיק,FOX HD  , מרתון סרטים, מרתון סדרות , מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות , מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD   וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD שכוללת בין היתר סדרות זוכות גלובוס הזהב לשנת 2016.
על ערוץ הספורט:
ערוץ הספורט מפעיל 5 ערוצי ספורט שמשדרים 24 שעות ביממה: 5 SPORT, 5 PLUS, 5 LIVE HD, 5 GOLD, 5 SPORT HD. שיכללו בעונת השידורים הקרובה בנוסף לשידורים הקיימים גם את המשחק המרכזי ושני משחקים נוספים מליגת העל ושידור משחקי גביע המדינה וגביע הטוטו.
כיצד מצטרפים לערוצי הפרימיום חינם? 
הערוצים יהיו פתוחים ללקוחות סלקום tv באופן אוטומטי ללא צורך בהצטרפות החל מהיום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי