קצת חדשות מהעולם

אז קצת חדשות מהעולם 
הנושא הראשון הוא מבית היוצר של סמסונג והגלקסי נוט 7 שעוד לא הושק ברחבי העולם וכבר נודע שהוא ידחה למתי שהוא אחר... מסתבר שהסוללה מתחממת עד להתפוצצות... אפשר לומר שזה מכשיר פיצוץ והוא יהיה מאוד חם בשוק..
 
עוד על הנושא אפשר לקרוא

ולפרויקט אחר שכבר הרבה זמן נמצא בפיתוח ומשום מה רק היום ירד לי האסימון על ההיתקדמות שלו - פרוייקט ara של גוגל 
 
כאשר הושק הG5 הוא התפאר במודולים להחלפה, מצלמה, בטרייה רמקול וכדומה, גם מוטורולה השיקו מכשיר עם מודולים שונים שלאחרונה קראתי היכן שהוא שהוא קיבל תוספת למצלמה דיגיטלית חזקה יותר.
כמו שאפשר לראות ולקרוא גוגל החליטו להשהות את הפרוייקט אולם אם אנחנו קצת פותחים יותר את הראש אנו יכולים לראות שהפרוייקט לא ממש מת אלא מקבל חיים דרך יצרניות אחרות שבונות מכשיר איכותי - לדוגמת LG ומוטורולה ובונות לו בנוסף חלקים אשר יוצרים מעין ״סופר פון״, כך שאם יש לנו מצלמה של 16 מגה או 12 מגה אנו יכולים לשפר את המצלמה עם מודול אשר יתן לנו זום אמיתי בנוסף לחיישן איכותי וגדול יותר, או רמקול חזק יותר כך שאנו בעצם בונים וממשיכים להרכיב לנו מכשיר טלפון שבזמנים מסויימים אנו יכולים להפוך אותו ליותר שימושי לאותו הרגע על ידי תוספות מינוריות.
ועכשיו לעוד נטבח, הרעיון יפה ושימושי אולם במצב היום שכל שנה או שנתיים אנו מחליפים מכשיר השאלה הגדולה היא כמה היצרניות יתמכו במודולים שרכשנו לאורך הזמן וימשיכו להתאים אותם למכשיר חדש יותר.
מרבית היצרניות אוהבות לשנות גודל מכשיר או עיצוב כל שנה או שנתיים - דבר אשר יכול לפגוע בהתאמת המודול למכשיר החדש, כך שיוצא שרכשנו מכשיר והוספנו לו חלקים לשיפור ולאחר שנה או שנתיים אנו רוצים להחליף מכשיר והחלקים לא מתאימים למכשיר החדש.. אז יש מי שיגיד - בעיה של הרוכש ואם הוא רוצה התאמה למודולים שישאר עם אותו מכשיר, מבחינתי הדבר זהה לתמיכה במכשירים לאורך זמן בעדכוני תוכנה.
אני מאוד בעד הנושא, אני חושב שאנו יכולים להשאר עם אותו מכשיר כמה שנים והיתרון שבתוספת כמצלמה חזקה יותר או רמקול איכותי יכול להועיל מאוד, אם יש לי מכשיר בין שלוש ויוצא לו מודול חדש של מצלמה איכותי והמודול עולה חמישית או שישית ממחיר מכשיר חדש מבחינתי זה יתרון...
מה דעתכם?



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי