עדכון what's app

בימים האחרונים הרשת גועשת על המהלך שwhat's app עשתה, תוספת שני הוי הכחולים עלו לה ביוקר, מה לא היה ברשת? הגיע הזמן לעבור לאפליקציה אחרת, איך תסירו את הוי, איך תמנעו מהוי ועוד עוד שטויות אחרות..

 

הרי ביננו למה אנו שולחים הודעה? בכדי שיקראו אותה! איך היינו מרגישים אם היינו מתקשרים לאותו האדם והוא לא היה עונה לנו? היינו חושבים שהוא מסנן אותנו? לא רוצה לענות בגלל משהו שעשינו? או פשוט הוא עסוק ויחזיר לנו צלצול אחר כך..

אותו הדבר גם בהודעה, אולי אותו אדם עסוק? אולי אין לו תשובה? אולי הוא עושה משהו יותר חשוב מלענות לנו כרגע..

קראתי כל כך הרבה כתבות ברשת על איך הסימן הכחול כמעט סיים לי את היחסים, או נעלבתי שלא שמחזירים לי תשובה או להיפך איך תקראו הודעה בלי שיסומן הוי הכחול, מבחינתי אנשים השתגעו - אולם המהלך עבד ומהגרסה הבאה יהיה אפשר לבטל את הסימון, עכשיו מה עדיף? לדעת שקראו את ההודעה ולא עונים לי או לא לדעת שקראו את ההודעה ולדאוג שקרה משהו לאותו אדם ואז לנסות לסמס לו באפליקציה אחרת או פשוט להתקשר..

פעם לא היו לנו הרבה ברירות, התקשרנו לאדם ושאלנו אותו את מה שרצינו לשאול, אז עוד לא יכולתו לסנן את השיחה כי לא ידענו מי מתקשר, לאחר מכן הומצאה השיחה המזוהה ויכולנו לסנן - ומנגד הומצאה השיטה של לחסום את המספר כך שאף אחד לא יודע מי מתקשר ואנו רואים מספר חסום או בלתי מזוהה.. לאחר מכן הגיע הנייד שפתח אופקים נרחבים.

מבחינתי עדיף לדעת שההודעה הגיעה ולא ענו לי, לא חשוב מה הסיבה, עסוקים או אין מה להחזיר כתשובה, אולם אני יודע שהאדם לו סימסתי חי, נושם ועדיין מתפקד, למה הוא לא החזיר לי תשובה? זו בעיה שלו..

אז שהאופציה תהייה - אני משאיר את הסימן הכחול - שידעו שקראתי את ההודעה, אולי אענה ואולי לא.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי