סקירת אפליקציה minuum

סקירת מקלדת minuum

מבין אחד הדברים שאפל הציגה לנו בגרסה 8 הוא היכולת להשתמש במקלדות אחרות, מאז צצו בחנות כל כך הרבה מקלדות שהתחום פורח כמעט כמו אפליקציות צילום..

מבין כל המקלדות שהופיעו בחנות המקדלת הזו תפסה את העין שלי מאחר ומעבר ליכולת לשנות צבע או רקע יש לה מאפיין אחד שאין לאחרות - היא מאפשרת לנו יותר שטח מסך על ידי כיווצה.

מעבר לכך אנו יכולים למחוק על ידי הזזת האצבע שמאלה על המקלדת או לבצע רווח על ידי החלקת האצבע ימינה.

בהתחלה הייתי קצת סקפתי בנושא מאחר וחשבתי שלא נוח לכתוב בצורה כזו - ולכן ניסיתי אותה - וזה מה שאני חושב:

על אייפון 4s שלי היה לי ממש קשה לכתוב איתה במצב מכווץ, אישית המקדלת האטה מאוד את פעולת המכשיר שלי והייתי צריך להסירה - לכן בדקתי אותה על האייפד ולמרות שאין תמיכה מלאה באייפד מצד היוצרים ( בעתיד תצא אפליקציה לאייפד - עוד לא ידוע אם היא תהיה אוניברסלית או לא ) המקלדת נראת טוב מאוד על המסך, למרות שיש מספיק שטח מסך באייפד מיני במצב המכווץ שלה המסך נראה ממש גדול..

אז איך היא עובדת והאם אפשר לסמוך על התיקון האוטומטי?

להפתעתי כן! לא האמנתי אולם החיזוי האוטומטי ותיקון השגיאות אפילו יותר טוב משל אפל עצמה..

כאשר כתבתי עם המקלדת בגודל הרגיל שלה לא הייתה לי שום בעיה בכתיבה וכמו שציינתי התיקון האוטומטי עולה על של אפל, כאשר הקטנתי את המקלדת נתקלתי בבעיה, מאחר והמקלדת מותאמת לאייפון ולמסך קטן יותר המקלדת הייתה מרוחה על המסך בצורה לא הכי נוחה אולם למרבה הפתעתי הכתיבה הייתה לא פחות טובה, הכתיבה הייתה מדוייקת ביותר ( הייתה לי טעות אחת בלבד ), בשילוב התיקון האוטומטי והחיזוי של המילה אפשר לכתוב לא רק מהר יותר אלא מדוייק הרבה יותר מאשר המקלדת שמוצעת לנו באייפון ובאייפד.

היה לי קצת מוזר לראות את המקלדת ללא רווחים בין האותיות - אולם זה כבר בעיה שלי.. עוד חסרון מבחינתי הוא שהמקלדת כרגע לא תומכת בעברית - לצערי הרב - מאחר והייתי שמח להשתמש בכזו מקלדת על האייפון ובאייפד בכל הנוגע לתיקון שגיאות וחיזוי מילים מראש..

לסיכום - אם המקלדת הייתה תומכת בעברית היא הייתה המקלדת הראשית שלי כבר אתמול, בכל הנוגע לאנגלית היא בכמה רמות מעל המקלדת המובנת באייפון ( ובאייפד ), בהחלט רכישה כדאית והחלטה נבונה.

מומלץ בחום להתנסות ולחוות - ושנקבל עדכון לתמיכה בעברית.

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי