סקירת תוסף - מקלדת protype

כתוצאה ממערכת ההפעלה החדשה אנו זוכים לקבל תוספים די נחמדים אשר עוזרים לנו בחיי היום יום, לאורך הזמן אני מקפיד לנסות מקלדות חדשות בכדי להבין אם יש משהו שיכול להיות יותר נוח מהמקלדת של אפל..

כאחד שעובד גם עם המק - ולפעמים גם עם מקלדת לאייפד המותאמת עם קיצורים שמחתי למוצא בiTunes store מקלדת חדשה אשר מדמה את המקלדת המלאה של אפל - רק על המסך של האייפד..

 

עכשיו לפני שאני אתחיל - יש לחכמה בעיות עם המקלדת, היא לא מתאימה לאייפד מיני לטעמי ולעבודה במצב פורטרט, כאשר עובדים במצב כזההמקלדת קטנה מידי לטעמי בכדי לכתוב מדוייק, אולי זורק אני והתרגלתי למקלדת גדולה של אפל, אולם כאשר ניסיתי על אייר 2 שלי לכתוב בפורטר לא הצלחתי להגיע לכל המקשים כמו שצריך מאחר ותוספת המקשים הווירטואליים לא הייתה נוחה לי, אולי עם עוד קצת מאמץ ותרגול זה יכול להיות נוח אולם אני מאמין שמה שלא בא בקלות וזורם מספיק טוב בניסיון הראשון.. הבנתם את הרעיון אליו אני חותר..

אולם כאשר הופכים את האייפד למצב מאונך המקלדת נוחה מאוד לעבודה - כן המקשים קצת קטנים בהשוואה לאלו של אפל אולם התוספות והיכולות של המקלדת עולות על המגרעות מבחינתי.

 

 

עכשיו נתחיל מהדברים המגניבים והנחמדים שיש במקלדת - מעבר על המשפט ותיקון מילים לא יכול להיות נוח יותר מהחלקה של האצבע על מקש הרווח - או שימוש בחיצים

אנו יכולים למחוק קדימה או אחורה על ידי שינוי כיוון המחיקה - כמה יעיל..

 

ולמרות שהמקלדת קצת קטנה יותר אנו יכולים להפוך את המקשים למודגשים וכך המקלדת נראת יותר טוב

יש לנו תוספת של שורת מספרים מעל האותיות לעבודה נוחה ומעבר לכך יש לנו מלאי של סמלים בלחיצה קלה

מה אין לנו במקלדת? תיקון אוטומטי של שמגיעות כמו שיש במקלדת של אפל ואחרות, כאחד שאנגלית היא לא שפת האם שלו ונוטה לחפש מילים במילון או לנסות לכתוב ולסמוך על ההצעות של המקלדת קצת הפריע לי שאין את הנושא, אולם היתה כוונה ברורה מאחורי כך והיא חווית המקלדת האמיתית.

כרגע המקלדת לא תומכת בעברית אולם לדברי המפתח עברית תתווסף למגוון השפות שהמקלדת תתמוך בהן.

המקלדת מגיעה המקלדת נישה מבחינתי, לאנשים שכותבים הרבה ( ואין להם כמובן שגיאות כתיב ) ולא זקוקים לתיקון אוטומטי, אלא זקוקים למקלדת אמינה וזריזה אשר יכולה לדמות את המקלדת של המק שלהם בבית.

אני אהבתי מאוד ואין לי ספק שהיא יכולה להיות לי מאוד שימושית - כאשר היא תתמוך בעברית..

עד אז - אם אתם כותבים באחת מהשפות הבאות ( או עוסקים בתכנות ) שווה לבדוק את המקלדת המגניבה הזו

 

להורדה

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי