עוד רוגלה התגלתה למכשירי ה - iOS

בשבועות האחרונים אנחנו מקבלים הרבה ידיעות על פריצה למערכת הניידים של אפל

 

זה לא דבר חדש ואני מאמין שכל אחד היה יכול לחשוב על איזו דרך מתוחכמת לנסות לפרוץ, בזמן האחרון החלטתי שאני רוצה להיות בטא טסטר של מספר אפליקציות והתפלאתי מאוד שלאחר ההכרזה של אפל בנוגע לtest flight הרבה מפתחים ממשיכים להשתמש ( ואפל מאשר את זה ) בשירותים אחרים.

כל התהליך של התקנת פרופיל מהרשת ונתינת האישור שלנו להתקין תוכנה הוא לא חדש וכך פועל נושא הבטא טסטר ועוד כאלו שירותים אחרים.

מה שכן הוא שאדם לא יכול להידבק או להיות חשוף לרוגלה כזו או אחרת אם הוא לא נותן אישור התקנה, וכמו שאנו יודעים אפל סגרה את הברירה הזו במחשבי המק להתקנת תוכנות מחוץ לחנות שלה ואנו נדרשים לשנות את ההחלטה הזו בעצמנו - ועל ידי כך אנו מודעים לכך שאנו חשופים לווירוסים ונזקים.

דבר זהה קורה באייפד או באייפון, אנו רוכשים או מורידים את כל האפליקציות שלנו מחנות אחת - iTunes, במקרים של ארגונים וחברות הם יכולים להתקין אפליקציות ספציפיות המותאמות להם, כאשר אנו מתפתים לקבלת אפליקציות מתנה ללא תשלום אנו צריכים לעשות את זה רק על ידי קבלת קוד שאותו נכניס לחנות עצמה ולא על ידי הורדה עצמאית מאתרים כאלו ואחרים.

מי שרוצה לחסוך כמה שקלים על משחקים ואפליקציות - שלא יתפלא אם הוא ימצא את עצמו עם אפליקציות צד שלישי שיעשו לו נזקים..

אין קיצורי דרך, אותו דבר קורה גם במערכת ההפעלה אנדרואיד - אנו יכולים להוריד אך ורק מהחנות של גוגל אלא אם אנו נותנים אישור להתקנה של אפליקציות חיצוניות וחשיפת המכשיר שלנו לרוגלות..

זו לא הפתעה ואפשר למנוע את זה, פשוט להיות אחראים ולא חמדנים!! רוצים אפליקציה? הורידו מהחנות של אפל, שלמו ותרמו למפתחים שעובדים קשה על יצירת חוויות בשבילנו.

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי