עיניין של פרספקטיבה - סקירת משחק monument valley

בעקבות הכתבה של הבוקר על הירתמות אפל למלחמה באיידס והפיכת כמה אפליקציות לתרומה בחרתי להרחיב את התרומה שלי ורכשתי עוד משחק שיעניין אותי זמן רב

 

כאשר ראיתי את המשחק בפעם הראשונה לא ממש הבנתי מה העיניין, אולם היום החלטתי לנסות, הורדתי את המשחק והחלטתי ללכת ישר לשלבים הקשים יותר בכדי לראות מה העיניין..

אני מאוד אוהב משחקי מחשב ובמיוחד כאלו שצריך לחשוב בהם ללא תלות של זמן, לאחר שלא הבנתי את הרעיון שמאחורי המשחק החלטתי לחזוראחורהולהתחילמהתחלה בכדי להבין מה עושים כאן בכלל..

 

אז דבר ראשון שאפשר לראות במשחק מעבר לרעיון הכללי הוא הגרפיקה - זה וואו גדול, פשוט מדהים ואני לא זוכר מתי התלהבתי כל כך ממשחק שהגרפיקה בו מדהימה, זה לא ברמה של modern combat 5 או infinity blade 3 אלא פשוט משחק יפה וצורת המשחק היא מדהימה - אין ספק שהוא ראוי לתארים שהוא קיבל מאפל כמשחק השנה והמשחק המיוחד ביותר..

הרעיון מאחורי המשחק הוא להביא את הנסיכה ( כן נסיכה ) להשלים את המבוך והכל על ידי שינוי פרספקטיבה - נקודות מבט שונות, הרי ידוע שמה שרואים מכאן לא רואים משם ומי שמביט בי מאחור לא יודע איך אני נראה אז כך גם במשחק הזה - אנו נוכל להתקדם לנקודה ספציפית על ידי סיבוב והזזה של המסך ושינוי נקודות המבט שלנו על האזור.

 

 

בתמונות אפשר לראות מעבר לגרפיקה היפה ומהלך המשחק הפשוט את הרעיון שמאחורי המשחק, כמו הציוריות של סלוודור דאלי המשחק ממש מבוסס על משחקי זויות.

באתר המפתח אפשר למצוא עוד תמונות מדהימות של תהליך פיתוח המשחק

 

מעבר לכך שהוא משחק ממכר ומדהים כרגע כל ההכנסות מהמשחק ילכו כתרומה לאיידס - אז כבר שווה להוריד ולתרום ולהנות ממשחק חבל על הזמן

לאתר המפתח

להורדת המשחק

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי